sobota, 24. december 2022

Biti meni podoben…

Kar nekaj sem jih srečal, prepričanih, da so meni podobni, ampak – razmišljajo, govorijo, živijo… popolnoma drugače, kot razmišljam, govorim, živim… jaz. Potemtakem…
 
Med vsemi, kar sem jih uspel, utegnil spoznati, vem samo za štiri, ki so mi zares podobni. Moji starejši otroci, trije, so med njimi. Za Malo še ne morem trditi, je premajhna, in so določene geste krepko premalo, da bi se o značajskih, ter ostalih, vsebinskih, podobnostih dalo govoriti.
 
Četrta je oseba, ki trenutno ne sme živeti. A obstaja. Oseba, ki ne samo, da mi je (bila) podobna, pač pa je bila skorajda »pljunuti ja«, kot bi rekli Srbi, potemtakem nek dvojnik, a nič manj originalen, izviren, od izvirnika, mene.
 
Vse ostalo…
Ja, kar nekaj sem jih srečal, ki so prepričani, da so meni podobni. Ta svet je pa itak sestavljen, pretežno, iz povsem zgrešenih prepričanj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar