sreda, 28. december 2022

Ti je dolgočasno ob meni?!

Ti je? Groza, tako pa ne sme biti! Bova za zabavo poskrbela, tvojo…
 
Lahko, denimo, se norčuješ iz mojega zaupanja, pardon, iz moje neumnosti. Pa se mi lažeš, mi nos daljšaš, po najboljših močeh. Ne vem, morda bom celo lepši, ko mi do tal seže…
 
Premalo, prehitro postane premalo, in se spet dolgočasenje pojavi? Bova rešila. Denimo – lahko mi za hrbtom počneš, mi hinaviš, me pljuvaš. Na začetku, dokler se ne naučiš dovolj sline nabrat, ti levo lice ponudim, nato, za spremembo, tudi desno, ko pa bo dovolj velik pljunek, lahko kar naravnost, v cel obraz…
 
Tudi tega se prehitro naveličaš? Bi ti prijalo, da me mlatiš? Grem po šibo, ne, po palico, bo bolje učinkovala. In, nikar se ne boj, ko postane premajhna, imam tudi kol spravljen, v kolikor se višja sila pojavi…
 
Še premalo? Kaj pa zbadanje, rezanje, sekanje? Imam, zanesljivo, šilo, nož, sekiro… samo povej, po kaj naj grem…
 
Res? Ah, daj no, dovolj neumnosti sem v preteklosti izkazal, da bi jo v nedogled ponavljal! Če ti je dolgočasno ob meni, spokaj, in pojdi tja, kjer bo čas hitreje tekel!

Ni komentarjev:

Objavite komentar