ponedeljek, 26. december 2022

Mene imeti rad/a...

Kadar nekdo trdi, da »me ima rad/a«, takrat od te osebe pričakujem predvsem to, da ima rad/a – tisto, čemur lahko porečem moje vrednote!
 
Svoje življenje ravnam po tistem, kar mi je vredno, po tistem, h čemur težim, po tistem, s čemer se skušam v največji možni meri izkazovat, pa – če »imaš rad/a mene«, potem, neizogibno, moraš imeti rad/a tudi moja izkazovanja, pa – če imaš rad/a moja izkazovanja, potem se skušaš tudi sam/a podobno vsaj izkazovati… in nikakor ne drugače, kaj šele v podobi popolnega nasprotja, ker, veš…
 
Če imam jaz rad tisto, kar vrednotim, spoštujem, skušam po najboljši meri upoštevat, potem imam lahko rad samo tiste, ki takisto ravnajo, ki v isto verjamejo, si za isto prizadevajo! In so mi besede ob tem krepko premalo, zlasti takrat, kadar jih ravnanja zanikajo, izničujejo, ne samo pod vprašaj postavljajo. To je nekako tako, kot…
 
Sonce in oblak! Kako, hudiča, bi se imela rada, ko sonce hiti svetliti, oblak temniti, ko oblak skuša sonce zakriti, medtem ko sonce skuša njega izsušiti, stopiti?! Zategadelj…
 
Če res misliš mene imeti rad/a, potem le hodi po podobnih poteh tistim, po katerih sam korake razvrščam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar