petek, 30. december 2022

Ne-bodi-kot...

Ne, mene res ni treba pozivati k tistemu ne-bodi-kot-drugi. Nikoli bil, nikoli ne bom…
 
Težijo, ti, drugi, k nekim količinam, denimo, medtem ko se sam bolj nagibam k tistemu pij dobro, pij malo. In tudi na FB-ju…

Nekoč sem imel nekaj sto FB »prijateljev«, potem pa sem, postopoma, zadevo krčil, pa, spet, krčil, in krčil. Ne, nikakor ni v številu »prijateljev« iskati nečesa dobrega, v njih kakovosti prej. Tako da – ja, medtem ko ostali nabirajo, in povečujejo to število, ga jaz, namenoma, krčim. In…
 
Še nekaj minut nazaj sem jih imel celih dvajset, zdaj jih je celih dvanajst. Pa nisem črtal na temelju neke zamere, česarkoli podobnega, ne, le na osnovi svojih nekih pričakovanj, morda, na splošno gledano, preveč zahtevnih, v odnosu do splošnosti.
 
In zdaj me je že začelo vznemirjati vprašanje do-kdaj-jih-bo-celih-dvanajst-ostalo…

P.S.
Sem dolžan popravek: do-kdaj-jih-bo-celih-enajst-ostalo?

Ni komentarjev:

Objavite komentar