torek, 27. december 2022

Psihiater in astronavt…

Nekoč sem slišal »Ti si toliko psihiater, kot sem jaz astronavt…«
 
Simpatična primerjava, ni kaj, a ima eno pomanjkljivost, in eno nerodnost, kajti…
 
Vsakemu bebcu je jasno, mislim vsaj, da je za poklic psihiatra potrebno neko usposabljanje opravit, neko šolanje dokončat. In bebci, ki mene »poznajo«, zagotovo vedo, da takšnega šolanja nikoli nisem opravljal. Obenem me nikoli niso slišali trditi, da bi se za psihiatra oznanjal.
 
Ne, nisem, in nikoli ne bom, psihiater, da pa sem neko uspešnost na področju psihoterapije izkazal, je pa dejstvo. Ne samo neko moje umišljanje, pač pa dejstvo, izkazano, potrjeno s povsem objektivnimi zadevami, da zapišem »sodniki«.
 
To je glede pomanjkljivosti. Glede nerodnosti pa…
 
Krepko lažje je biti astronavt, kot biti nekdo, ki zmore na področju psihe delovati. Pa bilo kot psihiater, bilo kot »samo« terapevt. Ker…
 
Ko pomislim, kaj vse so v vesolje pošiljali, na pot, v raketah, od miši, psice, opic…

Ni komentarjev:

Objavite komentar