petek, 23. december 2022

Bom v miru zaspal

Nič nimam od tega, da, bojda, povrne,
življenje, kakopak, nečedne stvari,
mi ni v maščevanju, mi časa ne vrne,
in z njim za odtenek nič manj ne boli…
 
Nič nimam od tega, če koga po glavi,
za vse, kar ne smel bi, a je, pač, počel,
kar se je skazalo, tega ne popravi,
in sploh ne povrne, kar kdaj sem imel…
 
Boli, bolečina, četudi je tuja,
in breme nalaga, na prejšnja vsa,
pa tudi takrat, ko se jeza mi zbuja,
ne vleče me v neko stvarjenje gorja…
 
Kar čas je pospravil, tako bo ostalo,
naj bije, kot hoče, se ne spremeni,
izraslo bo, v nekaj, vse kar je pognalo,
medtem ko odmrlega ne obudi…
 
Ni v nekih vračilih iskati utehe,
le sebe bi, z njimi, povsem pokopal,
naj vsakdo po svoje, za vse svoje grehe,
jaz s svojimi v miru bom, zlahka, zaspal…

Ni komentarjev:

Objavite komentar