sreda, 28. december 2022

Guliver in blatna reka

In znova sem v miru, sred' samosti svoje,
kozarec pri roki, pepelnik gosti,
še malo, pa sova v pozdrav mi zapoje,
medtem ko se Luna že dlje mi smeji…
 
Me gleda postrani, ma, sploh ni edina,
naj gleda kot hoče, mi malo je mar,
ko brskam in berem po kotih spomina,
še samemu sebi dam kletev v dar…
 
Med palčke se Guliver nekdaj zateče,
jim bil gromozanski nekakšen je spak,
a Guliver zmore, kar palčkom se neče,
pa zmore postati koristen čudak…
 
Ko nehaš dajati, berače tešiti,
počasi v pozabo, za hrbte drsiš,
ne slinijo več se, v nasmehu, ti riti,
pa si, vsaj za silo, okolje zbistriš…
 
Ja, res je, bi prijala družba Človeka,
a kaj, razkropljen je, po svetu, v nek ščep,
ostalo pa vse, bolj kot ne, blatna reka,
ki »ceni« le to, kar pospravi v žep…
 
Ja, znova sem v miru, sred' svoje samote,
in samemu sebi znam reči bedak,
je bolje tako, znotraj moje togote
laži ni, zahrbtnosti, lepši je zrak…

Ni komentarjev:

Objavite komentar