četrtek, 25. maj 2023

Do kolin...

Nekoč sem dal življenje. In tega, kakopak, nikoli zaračunal nisem. A se je začel račun sam izstavljati. Kot neke vrste zadolžnica. Celo takšna, kakršne nikoli ne moreš poplačati. Še zlasti, ker ti priložnost za to ni dana.
In bo račun na koncu visok, zelo visok. Bližje kot je moj konec, višji bo račun.
A to, kakor me je bilo učeno, v zadnjih časih, ni moj problem. In tudi ne vem, čemu bi bil. Odkar sem KAJ spoznal, se mi KDO lahko samo smili, a me, v obstoječih okoliščinah, niti pod razno ne more prepričati v to, da bi ponavljal že doživete zadeve, skozi ista sranja, pardon, stanja hodil. Nisem fakir, da bi v nedogled na nožih spal. In nisem idiot, da bi nevrednemu zaupanja zaupanje izkazoval.
»Prasička, pusti mi živeti,« stavek, katerega nikoli ne bom pozabil. Ne bo pustila, sama od sebe, nikdar. Prasičkam je namreč dano le v svinjaku uživati. Do kolin, kakopak. Ki pa tudi pridejo, še prej, preden nanje pomisliti utegneš.

Ni komentarjev:

Objavite komentar