torek, 30. maj 2023

V tišini

V tišini, ob kavi, mi jutrce teče,
na dnu srna muli, poboža v oči,
in misel se štuli, da svoje poreče,
papir ni izbirčen, ko črke lovi…
V tišini, ob kavi, ku-ku iz gozdiča,
ni ptici do tega, da tih bil bi dan,
diši pokošeno, o včerajšnjem priča,
ko sem nekaj žuljev urezal v dlan…
V tišini, ob kavi, vse moje v daljavi,
po svoje se zbuja, po svoje stremi,
obrazi smejoči vrstijo se v glavi,
le tu, v objemu, še enega ni…
V tišini, ob kavi, ki pridno mineva,
že davno pogled oživeti je smel,
življenje nerodna zna biti zadeva,
sem, nekaj drobtinic, celo ga imel…
V tišini, ob kavi, in ura, ki žene,
za hip ji ni stati, si najti nek mir,
beseda z besedo se v pesem odene,
želeč poleteti, v neznano, v šir…
V tišini, ob kavi, mi jutrce teče,
ni sonca spoznati brez temne noči,
ne smeha, če v duši ne bije, in peče,
ne volje, če ni, sploh nikdar, nemoči…
V tišini, ob kavi, le pika še čaka,
na to, da ji dano bo vse dokončat,
da mine velika, zvečine, napaka,
ko pojdem, brez jutrc, v spokoju zaspat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar