ponedeljek, 29. maj 2023

Le gledam, in pomnim

Le gledam, in pomnim, v bodočnost zapišem,
bo znala povedat, povsem, na vso moč,
in bo mi odločala, dokler še dišem,
in preden postane, še sama, nekoč…
 
Le gledam, in pomnim, in mislim si svoje,
preveč, nekaterim, sem sebe dajal,
a vsaka se pesmica enkrat izpoje,
in prav vsak polet se na tleh bo končal…
 
Le gledam, in pomnim, roké k sebi vlečem,
potrebno učiti v pest mi je dlan,
ne, nisem zato, da v nič svoj čas mečem,
izrabljen, prevaran, na koncu - izdan…
 
Le gledam, in pomnim, kolo se obrača,
pa hitro od zgoraj potisne na dno,
v življenju se vrača, v življenju se plača,
pa kakor zastaviš, tako tudi bo…
 
Le gledam, in pomnim, dovolj sem izkazal,
in volje, in želje, in duše, srca,
nič več, in z nikomer, ki vse to je mazal,
koraka v blato se več mi ne da.

Ni komentarjev:

Objavite komentar