sreda, 24. maj 2023

V neki sredi v ospredje dane…

»Prijateljev« spoznal preveč, prijatelje iz dlani štejem.
 
Ne hodim na čistilne akcije. Dovolj sem imel s smetjem opraviti.
 
Ti, ti Tarko, vsako psičko bi naskočil…
Šalim se, naj ti ne bo nerodno, sanja se ti ne o tem, koliko takšnih psov je na tem svetu, in psic, katerim le-ti ustrezajo!
 
Kdor se mi z dvema obrazoma pokaže, ta drugo plat mojega spozna.
 
Ti mora dom zelo veliko pomeniti, kadar ti »peklensko daljino« od njega ublaži – »klobasa«…
 
Znam pobrati s tal, a se večinoma ni vredno skloniti!
 
Bedni, kateri končajo z življenjem še preden ga zmorejo zastaviti.
 
Ne spoštujem tistih, ki živijo po sistemu »kakor mi je dano«. Tako živijo živali. Človek naj bi o sebi odločal.
 
Več kot ti je na svetu všečnega, manj upoštevanja vrednega zmorem v tebi najti.
 
Ne maži si rok s tistim, kar nikoli čisto ne more biti!
 
Pazim kje hodim. Z drekom namreč niti na podplatih ne želim imeti opraviti.
 
Načel ne spreminjam, pa se pri meni s časom nič ne blaži, zgolj krepi.
 
Nikogar nikoli nikamor nisem silil, razen – stran od sebe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar