nedelja, 28. maj 2023

Po petih letih…

Da, po petih letih, po kar občutnem času, v katerem sem se samo-izločil iz malodane vseh podob svojega poprejšnjega »javnega življenja«, sem nekemu možakarju poslal šestnajst pesmi, in nekaj aforizmov… naknadno (ne vem, če je to drugo pošto, doslej, sploh zaznal) pa še nekaj epigramov, aforizmov, in pesmi…
 
Možakarja imam v prijetnih spominih, vselej sva se lepo ujela, in vselej mi je bilo v njegovi družbi prijetno. Da, tudi dva, če se ne motim, literarna večera sem imel, v njegovi organizaciji. Kakorkoli že…
 
Locutio, »elektronska« literarna revija. V poznem popoldnevu je prejel gradivo (prvo poslanje), danes je izšla majska številka revije, in vseh šestnajst pesmi je že v njej. Potemtakem…
 
Hvala, Marjan!
Pa ne toliko zaradi tega, ker so pesmi v tej podobi »ugledale luč sveta« (je že toliko objav za menoj, da že dolgo več ne skačem od veselja ob novih objavah), pač pa zaradi odzivnosti. S katero mi marsikaj sporočate.

Ni komentarjev:

Objavite komentar