torek, 30. maj 2023

Dovolj za danes!

Več kot štiri ure »zagrete« košnje (k sreči sem se odločil, da ne bom nadaljeval tako, kot sem zastavil, ko sem dobesedno do zemlje travo pokosil, in sem za tretjino površine, kakršna je danes pokošena, porabil še enkrat toliko časa), v kateri mi je na strani hiše uspelo pokositi vse, razen najbolj strmega dela brega. Jutri namreč pride Mala…
 
Sem sicer nameraval, do dneva njenega običajnega prihoda, potemtakem do petka, pokositi vse, ali vsaj večino, vendar ne bo zneslo. Kljub počitku ne gre. Morda pa prav zaradi počitka…
 
Ja, za počitek sem si omislil odhod v dolino, v nabavo. In mi je ta hec vzel več kot štiri ure, pri čemer je res tudi to, da sem bil na sedmih koncih. Ter nabavljal vraga in pol, od hidravljičnega olja za cepilec, prek smirkovega papirja, za čiščenje svečke na kosilnici, do gnojila za kakije, in vezic za trte. Pa še hrano sem nabavil, za čas, ko bo Mala tu. Ja, dete, bova skupaj pekla krompir in piščančje zrezke, se bova skupaj učila. Jutri pa bova zavihala najine kratke rokave in se lotila peke zavitka. Tudi zanj sem kupil vse potrebno, glede na to, da so dež napovedali, in misleč, da bom šele v petek šel po tebe. A ni sile, bo slajši, zaradi tvoje pomoči! Jaz pa upam, da bom taisto tvojo pomoč »preživel«…

Ni komentarjev:

Objavite komentar