petek, 26. maj 2023

Sem zgolj - bedak...

Sem bedak, priznam! Kot tak se izkazujem vse svoje življenje. Z nekim zaupanjem, s poštenostjo, z iskrenostjo, z dobroto. Vendar…
 
Sem bedak posebne vrste. Dokler to želim biti, kakopak. Bedak, ki zna, in zmore, za razliko od mrgolečih »pametnih«, v določenih okoliščinah, pobrati s tal, in te, dobesedno, rešiti, ti dati, povsem na novo, življenje. Obenem pa…
 
Obenem pa sem tak bedak, da ko prekoračiš neke skrajne meje, pri meni, zmorem tudi to, da te, preprosto, pustim v tvojem dreku, pa če ti drugače ni, naj te pobere.
 
To ne pomeni, da imam, kakor povprečnost, dva obraza, daleč od tega, imam pa dva načina ravnanj – do dobrega bom, vselej, dober, do slabega pa… ne, slab ne bom, le s slabim ničesar ne bom hotel imeti opraviti! Tudi toliko ne, da bi s prstom mignil zanj.
 
Nisem samaritan, nisem idiot, zgolj – bedak.

Ni komentarjev:

Objavite komentar