ponedeljek, 29. maj 2023

Ko se nasitiš "dražesti ikebane"...

Veliko sem srečal takšnih, ki si znajo zavozlati lastna življenja. Odvozlati jih, sami, pa se nikoli ne naučijo.
Za nekatere med njimi mi nikoli ni bilo pretirano mar. Določeni pa so me sami pripeljali do tega, da sem se, v odnosu do njih, v enakem položaju znašel.
Ja, dovolj, celo preveč sem pomagal, in to ne tako »sproti«, »z levo roko«, in sploh ne pri majhnih zapletih, težavah, da bi mi, na temelju doživetih odzivov, smel nekdo o nekem dobrota-se-z-dobroto-vrača govoriti! Žal, zares, iskreno mi je žal zaradi tega, a – večinoma se vrača tako, da ti čez čas ni mar za tiste, za večino tistih, katerim si že pomagal, a so se ti s »hvaležnostjo« izkazali. Z »ikebano v hrbtu«, kakor bi na določenih področjih Štajerlanda znali povedati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar