nedelja, 28. maj 2023

Na kolenih?!

Moji otroci… njim, in zanje, sem pripravljen iti na kolena, svoja, kakopak. Samo njim.
 
Nekoč jih je bilo več. Ne pretirano več, a, vsemu navkljub, več. Neki štirje so mi umrli, neko peto pa se mi v popolnosti predstavilo.
 
Še klobuka ne snamem pred vsakomur, pa se bom s snemanjem hitreje izkazal neki mizi, kakopak postelji, tušu…
 
Tudi za lastne otroke ne bom vrednot zanikal, kaj šele zavrgel. V upanju, da me nikoli ne prisilijo v izbiro, med njimi in tistim, za kar vem, da je edino pravilno, dopustno, človečno, etično.
 
Marsikateri koristi, do katere bi lahko dospel, ko bi samega sebe, svoje nazore, prilagodil, vsaj tozadevno, in za nekaj časa, nisem učakal. Ker je nisem želel učakati. Vseeno je namreč to, kolikokrat, in za koliko se prodajaš, ko se enkrat samkrat, prodaš, samega sebe v kurbo narediš. In to do konca življenja tudi ostaneš!
 
Je že dovolj, celo krepko preveč, teh in takšnih, katere je moč, zlahka, kupiti! Celo tako, da se tega niti ne zavedajo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar