sobota, 24. junij 2023

Če ne eno, potem…

… pa drugo!
 
Ni mi pripeljal drv, danes, pa sem popoldne zastavil s košnjo. Ni mi uspelo ne vem koliko pokositi, a kar sem, sem temeljito. Večino časa sem namreč namenil demontaži purnika. Pardon, tistega, kar naj bi, nekoč, bilo purnik, a ne bo. Ne bom se s purani ukvarjal, so mi že kokoši prek glave prišle…
 
Butaste živali! Bolj kot sem zasipaval luknje, bolj so jih one delale, pod ograjo, in dobesedno silile lisici v gobec! Je že tako, da kadar si neumnost za svobodo, in neke svoje pravice, prizadeva, vselej sranje, neko že, nastane. Demokratično, kakopak.
 
Kakorkoli že, mreža je uporabna, pa sem jo spravil, dočim sem stebrovje razžagal, in zdaj počiva v drvarnici. Sedaj pa sem si celo čas za jed vzel, prvič danes.
 
Kaj in kako bo jutri, pojma nimam. Če mi, po čudežu, drva pripelje, se bom njim namenil. In bo vsaj dva dni kaj za početi z njimi. V nasprotnem bom pa s košnjo nadaljeval, čeprav bi trava, zlahka, lahko še teden dni počakala, a takrat bo Malo tu. In sem, ob njej, zadovoljen že, če kakšno malenkost, tako, sproti, in z njeno pomočjo, opravim, da pa bi na resnejše delo računal…

Ni komentarjev:

Objavite komentar