sreda, 21. junij 2023

Malo manj, prosim!

Včeraj je zaspala po triindvajseti, pa se je danes krog pol desete skobacala s kavča. In – da sva dospela do kuhinje, pa da sem ji zajtrk pripravil, in je pojedla…
 
Po njenem zajtrku, in mojem pomivanju posode, sva se odpravila k toboganu, katerega večji del je bil, še vedno, v senci slive. Po dričanju in »lopatkanju« v kupu zemlje, namenoma, za njeno igranje, obstoječem pod drevesom, sva se odpravila na dvorišče, v polno senco. In termometer je, v senci, kakopak, že kazal dvaintrideset stopinj…
 
Pogled prek parcele mi je razkril štiri kakije, mlada drevesca, posajena v jesensko-pomladanskem času, na breg. Za razliko od ostalih drevesc, posajenih v istem času, a na terase, so dokaj uboge podobe izkazovali, s povešenimi listi…
 
Ni mi ostalo drugega, kot zaposliti Malo, z vodo, potem pa namestiti, k drevescem, naluknjana vedra, in se dvajsetkrat »sprehoditi« po »prijetno« osončenem terenu, da sem nekaj več kot tristo litrov vode namenil v t. im. kapljično zalivanje. Mala je sicer, vsake toliko, »piskala«, a sva bila, glasovno, ves čas »na zvezi«, in tudi »pomagati« mi je, vsake toliko, hotela. In mi jo je uspelo prepričati v to, da mi še najbolj pomaga tako, da mi – ne pomaga…
 
Sem jo pa zadolžil za zalivanje sadike kakija, posajene v neposredni bližini vhoda v kuhinjo, in Malinega »vodnega igrišča«. In res, drevesce je celo nekaj vode dobilo…
 
Ko sva, po kosilu, sedela na dvorišču, v senci, seveda, je, četrt do sedemnajste, termometer kazal štiriintrideset stopinj! V kuhinji je bilo »osvežilnih« devetindvajset, dočim je bilo zgoraj skorajda že »hladnih« sedemindvajset. In sem jo komajda uspel prepričat, da sva, za nekaj časa, ubežala na za sedem stopinj nižjo vročino…
 
Upam, da trenutne temperature kmalu popustijo, in da bo, kmalu, tudi nekaj konkretnega, tistega rahlo padajočega, a konstantnega, dežja. V nasprotnem se bojim, da bo moj breg določeno škodo utrpel, ker, kljub vsem prizadevanjem, ne bom zmogel uspešno kljubovati vremenskim okoliščinam. Čeprav…
 
Mali trenutno stanje povsem ustreza. Občuten del dneva je »oblečena« v nagico, in sme pacati z vodo. V senci, topli senci, seveda.

Ni komentarjev:

Objavite komentar