sobota, 24. junij 2023

V dlani zrak

Sta mačka že žrla, in cucka, seveda,
vsak dan vselej najprej za njih poskrbim,
dvorišče pometa si prva soseda,
a jaz pijem kavo, in v miru kadim…
 
Je mir še edino, kar mi je ostalo,
nihče ne beza, sem za vse daleč stran,
ko ni, da izžeti bi se še kaj dalo,
postaneš kot zrak, ki poleže se v dlan…
 
Sam svoj, vselej bil, na samotnem sem bregu,
ni s kom mi deliti, ničesar, nič več,
podoben, po vrednosti, daljnem sem snegu,
ki padel zato je, da zginil je preč…
 
Sta mačka in cucka vsa moja bližina,
toplina, ki, bojda, v dotiku žari,
medtem ko se rine v zmešnjavo spomina
nek čas, čuden čas, in v njem polno laži…
 
A vztrajam, in bom, dokler se mi bo dalo,
zgubiti več nimam, in nič več snovat,
življenje obilno mi je darovalo
hudiča, zgolj njega, ki stiska za vrat…
 
In v miru vztrajam, in v miru minevam,
in v miru preklinjam, ko pride tako,
zaman svojo dušo v mir nek odevam,
ne da se, preveč nekih ran je, ki žgo…
 
Sta mačka že žrla, in cucka, seveda,
je kratek živali v veselje korak,
a v meni le tu in tam iskra, bolj bleda,
dobil, kar iskal sem, zaman, in – bedak!

Ni komentarjev:

Objavite komentar