ponedeljek, 26. junij 2023

Še vedno žge!

Osem ur in pol sem danes že oddelal, še najmanj dve me čakata, ko se, vsaj malo, »ohladi«. Trenutno namreč žge natanko tja, kjer žagam drva…
 
Razcepljeno je zloženo, v drvarnici, in do osmega julija ne želim več ničesar opraviti z drvmi. Razen z vejami, kakopak, katerih se bom malček kasneje lotil. Se bom raje spet košnji posvetil, v upanju, da mi bo vreme, deževno, samo polovico dneva, enega, ukradlo. Pa še po opravkih moram, kar tudi čas vzame. In bi se malodane čudež zgodil, v kolikor bi mi uspelo do četrtkovega večera vse pokositi. Mislim, da bom tokrat, tudi, spodnji del brega pod hiško preskočil… da je le ostalo, kjer Mala uživa, urejeno.
 
Razbojnica! Žilica ji ne da miru, pa me »vlači« zdaj sem, zdaj tja, po bregu, in so ji vse terase zanimive. In vse bolj »plezava« po nabrežinah ter jih v smeri navzdol premagujeva, pa priznam, da me zna dodobra utruditi, tudi s tem, čeprav – jo bom že ugnal, vsaj v času lepega, toplega vremena! Če ne drugega, bom njeno kad na dvorišče prinesel, poskrbel, da bo voda v njej dovolj topla, pa se bo »pacala«…
 
Imam sicer nek večji bazen, a poleg niso tlačilke prodali, ustrezne pa nikjer nisem našel. In ga je treba »na pljuča« polniti, z zrakom, kar precej časa vzame, in truda. Obenem gre vanj toliko vode, da je malodane škoda, če je prehitro umazana in jo je pogosto potrebno menjavat. Hkrati pa – bazen je zimo preživel zunaj, in niti približno ne vem, kako je to prenesel, če je sploh še uporaben…
 
Danes bodo sosedi spet uživali ob zvokih mojega cirkularja. In jaz bom, zlahka, preglasil okus prekbregovskega vikendaša, ki, kadarkoli je tu, vrti narodno zabavno. Tisto najslabše vrste, neko pocukrano neumnost, z »milozvočnimi«, a meni tako neljubimi glasovi. In ko jo vrti, poskrbi, da se sliši naokoli. Ne vem, ga še nisem vprašal, če mu sluh nagaja…
 
V senci kaže enaintrideset, in moje delovišče je, še vedno, izpostavljeno sončevim žarkom. A se jim ne bom dal! Če sem sklenil uro predaha omisliti si, potem ga toliko tudi bo, nič več! Si bom pa lase zmočil, in kapo nadel, da bo vsaj za pol ure, mogoče celo malo več, znosnejše. Prej začnem, prej bom zaključil, in, po pospravljanju ter tuširanju, do umiritve večera dospel. Ko si tudi kratkega nalijem, da bo za gušt, ob dimu…

Ni komentarjev:

Objavite komentar