četrtek, 29. junij 2023

Vse je v redu!

Ne, vse je v redu, prav nič ni narobe,
ni česa da času očitat bi znal,
normalno povsem je, da vse gre po gobe,
kar sanjal sem, upal, vse kar sem snoval…
 
Ne, vse je v redu, drugače ne more,
vsaj tam, kjer iskrenost za hrbti živi,
in skažejo trhle se neke opore,
da tone prav vse, kar na njih kdaj stoji…
 
Res, vse je v redu, docela, do kraja,
resnico iskal sem, to moj je problem,
kjer laž za lažjo na pohod se podaja,
zaupat ne kaže varljivim očem…
 
V redu, kot mora na svetu tem biti,
ne da brez grenkobe na njem se živet,
nikogar ne morem ničesar kriviti,
sam silil sem čisto, in dobro, imet…
 
Res, vse je v redu, prav nič ni narobe,
požeti ni moč, tam, kjer setve sploh ni,
neumen zaslužil sem temne podobe,
dajal sem zaman, tja, kjer vse izpuhti…
 
Prav vse je v redu, kot biti je dano,
sanjač sem, za to pa sam sebi sem kriv,
verjel sem, zaupal, bilo je zlagano,
po vsakem verjetju ostajal manj živ…
 
Docela v redu, in nič ni narobe,
obsojen, že z rojstvom, drugačen in sam,
pa žge vse življenje v globine utrobe,
in je bolečina prav vse, kar imam…
 
Ko znal bi drugače, tako kot je bolje,
pa goltal, hlastal bi, nenehno jemal,
bi v praznem žarelo mi plitko vesolje,
in samega sebe bi, bržčas, izdal…
 
Pa ni mi drugače kot – vse je v redu,
bi bolje ne moglo, ob vsem, mi sploh iti,
so misli, spomini, v svojem neredu,
edino kar zmogel sem še ohraniti…
 
In štejem, odštevam, ni več pridodati,
ničesar iskati ni v praznih dlaneh,
z izjemo spoznanja, ki zmore le žgati,
in znalo pregnati veselje je, smeh.

Ni komentarjev:

Objavite komentar