sobota, 24. junij 2023

V čakanju…

… na možakarja, ki naj bi mi drva pripeljal, sem pograbil motorko, in tistih enajst kosov nekih debel razžagal. Približno dvajset tekočih metrov. In razcepil ter v drvarnici zložil…
 
Mi žilica ni dala miru, pa sem še s terase hiške, in iz »sušilnice« lesa, nekaj znosil, da je, spet, lep kup(ček) nastal, in sva, ponovno, cirkular in jaz, za več kot dve uri, zavihala rokave. A je zdaj pogled v drvarnico že kar simpatičen, dobra tretjina je polne.
 
Ko sem vse pospravil, perilo pobral, ga zložil in v omare djal, sem si nekaj malega počitka omislil. Ob kavi, in zapisovanju. Kasneje, če še vedno ne bo naročenih drv, se bom pa še s koso malo naokrog sprehodil. Da mi dan v prazno ne uide…
 
Malo, tako, kot sem obljubil – presenečeno boš, dete moje ljubo, ko boš videla koliko prostora je tam, sedaj, kjer je tvoj »blum blum« parkiran.

Ni komentarjev:

Objavite komentar