sreda, 28. junij 2023

»Ko bi bili vsi…«

Ko sem, kot oče, hodil na roditeljske sestanke, za svoje starejše, sem velikokrat slišal nek »ko bi bili vsi takšni, kakršni so vaši otroci, bi imeli v šoli polovico manj dela«…
 
Zdaj že dolgo ne hodijo več v šole, in jaz ne na roditeljske sestanke, a tu in tam, še vedno, slišim o njih. Same lepe besede, besede, ki pričajo predvsem o tem, da nikoli ne bodo, moji otroci, takšni-kakršni-so-vsi…
 
Dogaja se mi, da tudi o sebi nekaj podobnega čujem. Tu in tam, kakopak, sicer bi že dolgočasno, monotono postalo. In tudi danes sem doživel ta ko-bi-bili-vsi-kakršni-ste-vi…
Pa sem poštni uslužbenki pojasnil, da me niso s kopirnim strojem delali, da sem redek primerek, tako redek, da bo imela srečo, v kolikor bo v svojem obstajanju še enega takšnega srečala. Še enega takšnega bedaka, kakršen sem jaz!

Ni komentarjev:

Objavite komentar