nedelja, 27. avgust 2023

Bi čistih rok ostal!

Nenehno, na vsakem koraku ugašam,
vse manj se povprašam čemu sploh živim,
čemu še z odhodom v pozabo odlašam,
za koga še diham, za koga trpim…
 
Spoznati bilo mi je mnoge prevare,
obilje smradu v neštetih lažeh,
in še bi kazile na dneve mi stare,
čeprav so že davno pobile mi smeh…
 
Vse manj mi je šteti, in prav nič snovati,
ko svinja se loti, do konca požre,
mi resda ostalo še nekaj je dati,
a drobec neznaten več v parklje ne gre!
 
Nenehno, na vsakem koraku ugašam,
čim dlje od gnoja, od golazni, smradu,
vsak jutri še težje kot danes prenašam,
in kletvi dopuščam vse bolj do glasu…
 
Mi ni na tem svetu ničeve pošasti,
le rit gromozanska, le sprijena bit,
še soncu bi znala svetlobo ukrasti,
a, k sreči, iz blata v nebo ji ni it…
 
Vse manj mi je šteti, prav nič več snovati,
a rok vsaj bi čistih do konca ostal,
naj smrad smrad ogreva, naj s smradom se brati,
mi ni, da v njem bi za hipec pristal!

Ni komentarjev:

Objavite komentar