ponedeljek, 21. avgust 2023

Večerni koncert…

Podobno, kot se je dogajalo v času turških vdorov, ko so, na vzpetinah, drugega za drugim kresove prižigali, se dogaja, resda v zvokovni izvedbi, na tukajšnjem gričevju…
 
Čez dan je, v senci, kazalo štiriintrideset stopinj, in po enajsti uri na bregu ničesar več ni bilo iskati. Je sonce preveč žgalo. Za nekaj časa sem celo obžaloval, ker sem si včeraj počitek dovolil…
 
Krog sedme sem nekajkrat preverjal, če je že moč nadaljevati z delom, a me je vsakič poslalo nazaj, v hišo. V »hlad« osemindvajsetih stopinj, še vedno ljubeznivejših od tistih, ki so vladale zunaj…
 
Nekaj minut pred pol osmo se je oglasila prva kosa. Le nekaj trenutkov za njo tudi druga, za obema moja, nato pa še dve. Takrat, kadar je nisem gnal, ker je bilo potrebno, denimo, gorivo dotočiti, sem slišal petje ostalih, sicer pa je moja, ko je delala, meni vse te ostale preglasila. In je bilo, bržčas, nekje ob strani, zanimivo poslušati koncert pesmi košnje, v izvedbi ropotajočega kvinteta…
 
»Igrali« smo, morda, uro, mrak je namreč začel vse hitreje na tla legati, in moja kosa se je kot poslednja v današnjem dnevu izpela…
 
Za prihodnje dneve še višje temperature napovedujejo, pa bo, domnevam, še manj časa na voljo, za tovrstna dela. A vsaj to stran, z izjemo obcestnega dela, na kateri hiša leži, imam pokošeno. In mi še trije dnevi, pravzaprav njih delčki, ostanejo za preostalo. Pa – poskusil bom vse, če pa ne bo šlo, bo vsaj večina pokošenega. V kolikor se karkoli nepredvidenega ne vmeša, kakopak.

Ni komentarjev:

Objavite komentar