sreda, 30. avgust 2023

Zapisano v čemerkoli že…

Za dobroto sem bil večinoma kaznovan. Za resnico praviloma vedno. Poštenost se pa tako in tako ne obnese med »poštenimi«…
 
Pri dobroti se učim, zadrževati jo vstran od vseh tistih, ki je vredni niso. Pri resnici in poštenosti mi uk ne bi pomagal, niti pomisliti ne želim nanj.
 
Dobrote mi ostaja, v obilju, in bo ostala zvečine neizrabljena. Bolje tako, kot pa da jo izrabljajo!
Resnice in poštenosti nikoli dovolj, pa mi bosta grenili, vse do konca, a me vsaj z mirom izpolnjevali, z mirom pred samim seboj.
 
Sebičen, neuvideven nikoli ne bom znal biti, pa me bo zabolelo tudi takrat, ko bom NE izrekal, in ga tudi izkazal. V sprijenost pa ne nameravam vstopati, niti v njeni bližini biti, pa taisti NE utegne tudi kanček olajšanja občutiti. Kakorkoli že…
 
Za dobroto bom, upam, vse manjkrat kaznovan, udarcem zaradi resnice in poštenosti pa se nikoli ne bom mogel ogniti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar