nedelja, 20. avgust 2023

Zeham, spanja pa ni…

Zeham, zaspati pa ne morem. In bolj kot poskušam, bolj se mi zdijo poskusi nesmotrni…
 
Tudi to sodi med »lepote življenja«. In se tolažim, da me bo zmanjkalo, če ne danes, potem jutri. V minulih dveh nočeh sem približno pet ur spanja nabral…
 
Popoldne sem, za nekaj minut, zadremal na fotelju, blizu računalnika. In ko sem se zdramil – najprej sem ugotovil, da Male ni v sobi, nato, da je okno v sobici širom odprto, pa sem poskočil, v strahu, da je Mala pri oknu, da utegne skozenj pasti… ko sem se spomnil, da sem jo v petek odpeljal…
 
Ja, »lepote življenja«. Pač, vsi ne moremo enakih imeti. Nekdo mora tudi plačevati. Sicer še nisem ugotovil tega, za kaj, plačujem, a za nekaj zagotovo. Itak je pravica, na tem svetu, pa ona, bržčas, odgovor pozna…
 
Blagor slonom. Zmorejo stoje spati. Nasploh zmorejo, z lahkoto, spati. Verjetno zaradi tega, ker imajo debelo kožo. Jaz je, pač, nimam. In pod njo, pod mojo, se je kaže toliko nabralo, da ni samo tenka ostala, pač pa se kot pretenka izkazuje! In se vse lepi nanjo, pa skoznjo prodira, da štrene meša…
 
Bo že, se je moč tolažiti, a – ne vem čemu se tega »bo že« ne veselim. Morda zato, ker je prevečkrat v neko tolažbo prihajal, da bi mu verjel. Da bi nasploh verjel, v karkoli, in zlasti v to, da mi je moč, takšnemu, kakršen sem, vsaj od daleč udobno, pa recimo raje sprejemljivo, živeti. Ob vsej napačnosti, svoji, domnevam, s katero se izkazujem…
 
Blagor debelokožcem! Njih je svet, celotno vesolje! Že res, da teptajo, vse pred seboj, in se kupi za njimi nabirajo, a zlahka spijo. In jih prav nič ne gane, da le njim ustreza, da jim godi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar