torek, 22. avgust 2023

Majhen »jupi«…

Danes sem s košnjo potegnil do pol dvanajste. Za zaključek sem pustil površine izven ograde, ob cesti. V dopoldanskem času so namreč vsaj deloma v senci, pa je na njih krepko lažje kositi, sredi dneva, kot na »odprtem«…
 
Ko sem zaključil, se mi je majhen »jupi« porodil. Kljub novim ranam, na nogah. Od kamenčkov. Vrag leti naokoli, ko ga noži zagrabijo, vendar – dokler mi ga v žilo ne ponese, je vse v redu. In imam sedaj pokošeno vse, z izjemo četrte in pete, njunih nabrežin ter platoja nad gozdom, obenem pa imam na voljo še dva dneva, pravzaprav njuna delčka, čeprav…
 
Kar precej je ročnega dela, pletja, ki me čaka. Krog dreves in trt, pa tudi melone bi moral trave odrešiti. Vrag vedi kdaj, po tihem upam, da v četrtek. V petek namreč Malo prispe…
 
Po košnji sem še mešanico naredil, mi je danes povsem pošla, in malček pred poldnevom dospel pod tuš…
 
Nekaj čez eno, malodane sredi največje vročine, sem se odpravil v nabavo. Astrid ne dela klima, in strinjam se z mehanikom, da je potekel čas, ko je bilo še smotrno vlagati v staro vozilo, pa – ćuti i trpi, in si z odprtim oknom pomagaj. Koliko let je bilo tako voziti, in se je dalo preživeti…
 
Na štiri konce sem moral, in na vseh so parkirišča brez sence, sleherne. Pa je bil občutek, vsakokrat, ko sem za volan sedel, samo še »prijetnejši«, kot poprej, in vozilo vse bolj »razbeljeno«. In sem komajda dočakal, po povratku, po tem, ko sem vse pospravil ter izdatke zapisal, da sem, znova, pod kapljice dospel. Kar nekaj časa sem na vse bolj hladno naravnaval, vodo, da sem, poleg izmitja znoja, tudi do osvežitve segel.
Zvečer pa naprej, h košnji. Pa – če tri četrt ure ujamem, je tudi to bolje kot nič!

Ni komentarjev:

Objavite komentar