torek, 22. avgust 2023

Med košnjo (iz)mišljeno…

Vsakdo se, slej ko prej, sooči s posledicami lastnih ravnanj, in od teh ravnanj bi moralo biti odvisno to, ali si zasluži pomoč pri razreševanju posledic ali pa, preprosto, ne!
 
Rojen sem bil v spreminjanje sveta, in ne v to, da bi me povprečnost in podpovprečnost izničili.
 
Biti deležen zaupanja, je dragocenost, dragocenosti pa ne mečeš med svinje!
 
Težko bi me učil/a o resnici, ko pa niti do »male šole« o njej nisi dospel/a!
 
Šele takrat, ko ti umanjka učiteljev, se pravi uk začne!
 
Ne sklicuj se na besede modrosti, ko pa jim niti pomena ne poznaš!
 
Bolje manj čistega, kot več umazanega.
 
Ne zavidam bedi, pa naj se še s takšnim imetjem izkazuje.
 
V svetu obče prostitucije je lepo o moralnem brati, čeprav se sam z njim ne izkazuješ.
 
Soočam se z dejstvi, a tudi dejstva se morajo soočiti z menoj!
 
Ne podpiram tistega, kar je zavračanja vredno, in ne zavračam tistega, kar si podporo zasluži.
 
Nihče ne potrebuje živeti po moje, nasprotno, vsakdo lahko živi po svoje, na svojem, zase ter, kakopak, brez mene!
 
Ne iščem si v dreku prostora in mu tudi svojega ne odstopam.
 
Sveta ne bom rešil, mu pa zmorem vsaj smer pokazati.
 
Ni govedu drugega kot do sitosti dospeti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar