ponedeljek, 28. avgust 2023

Zvečine zgolj »puf«…

Samo še malenkost praznovanj nekih drugih obeležujem, svojih že kar nekaj časa nimam več. Nekaj obletnic rojstev mi leži na duši, in Novo leto, da tujih pričakovanj ne bi pobil…
 
Veselim se veselja tistih, katerim svojo pozornost, sebe, namenjam, in so mi v mislih pogosteje, ne samo takrat, kadar je »treba«, formalno, neke želje izkazovati. Ali zgolj prazna besedičenja, kdo bi vedel. Takšna izkazovanja so mi mučna, pa jih nikdar v nekih serijskih podobah ne udejanjam, pač pa skušam biti v svojih besedah oseben…
 
Nedolgo nazaj sem videl, da prodajajo čestitke za »okrogle« obletnice. Samo še podpisi na njih manjkajo, sicer pa so potiskane z veliko praznine, s puhlicami, samimi sebi namenjenimi, in smrdijo po tistem toliko-da-o(d)pravim…
 
Veliko, ogromno, krepko nadpovprečno količino pošte, tudi čestitk in voščilnic, sem pošiljal, enkrat samkrat se ni zgodilo, da bi se pod natisnjeno podpisal, ali da bi dvema, trem enako besedilo namenil! In veliko pošte sem prejemal, a od vse prejete, še vedno, samo pet pisanj hranim, Svetlanino, Kučanovo, Pavčkovo, Šmitovo, in pisanje nekega starejšega možakarja, ki svoje zadovoljstvo ob mojem nadaljevanju tradicije mojih prednikov izraža. Vse ostalo…
 
Puf, zgolj in samo puf, tja, od koder je prišlo, tja, kamor sodi, v nič!

Ni komentarjev:

Objavite komentar