Med številnimi sklicevanji (občestva) na mnenja in/ali
ravnanja nekih “slavnih”, je tudi sklicevanje na Ajnštajnov odnos napram
avtoriteti/am, na njegovo kritičnost (do avtoritet/e). Zdaj pa takole...
Občost ta biti-kritičen “razumeva” izključno kot
biti-proti, biti-negativno-opredeljen-(do-nečesa), potemtakem (taista) občost
Ajnštajnovo kritičnost “razumeva” tako, da - je bil Ajnštajn PROTI
avtoriteti/am... kar pa je DALEČ OD RESNICE!!!
Biti kritičen namreč pomeni (vsaj v svetu
človeka-razumnega bitja) BITI OBJEKTIVEN, oziroma, drugače povedano,
biti-zmožen-ločevati-zrnje-od-plev ( = biti zmožen ugotavljati dejanska stanja,
potemtakem tudi
biti-zmožen-ugotavljati-to-kdo-je-zares-/vsebinsko-gledano/-neka-avtoriteta-in-kdo-je-le-”avtoriteta”-/torej-je-”avtoriteta”-zgolj-zaradi-tega-ker-zaseda-nek-sebi-in-občestvu-upoštevanja-vreden-položaj/).
Res je, Ajnštajn je bil kritičen do avtoritet/e, in ta
njegova kritičnost pomeni: Ajnštajn JE PRIZNAVAL (in upošteval) avtoriteto
znanja, umnosti ( = sposobnosti, IZKAZANE sposobnosti), potemtakem tudi JE
UPOŠTEVAL mnenja takšne avtoritete, medtem ko, po drugi strani - Ajnštajn ni
upošteval nekega CEPCA, ki je bil (tako po svojem mnenju, kakor po mnenju
občestva) “avtoriteta”, in je to bil samo zaradi tega, ker je bil na nekem
položaju - moči odločanja, vplivanja na obča mnenja in ravnanja. Potemtakem bi
se dalo, pri tem Ajnštajnovem odnosu do avtoritet/e, besedo “kritičen”
nadomestiti (tudi) z besedo “SELEKTIVEN”!
Da, Ajnštajn je bil kritičen do avtoritet/e, in je
izkazoval takšno ravnanje, kakršnega - absolutna večina teh, ki ga navajajo, ni
zmožna niti razumeti, kaj šele izkazovati!
Ni komentarjev:
Objavite komentar