NI učitelj
tisti, ki se s trditvami izkazuje (in pričakuje ponavljanje teh trditev), tak
je le obrtnik-ki-naj-bi-učil...
Učitelj JE tisti,
ki vsebine, o katerih uči, pripelje do njih razumevanja, in JE predvsem tisti,
ki je zmožen ugotoviti - zmožnost razumevanja tistih, kateri naj bi se
(na)učili)!
Kako ugotoviti zmožnost razumevanja?
S trditvami (in pregovarjanjem o njih ne/veljavi)
zagotovo ne, pač pa s tem, da enim in istim zastavljaš vprašanja, oblikovana z
različnih zornih kotov, o enih in istih vsebinah, pa...
Tam, kjer ugotoviš, da se izkazujejo s povsem
kontradiktornimi trditvami (o eni in isti vsebini), tam NI zmožnosti
razumevanja, in obratno - tam, kjer odgovori (na vprašanja, postavljena z
različnih zornih kotov) privedejo do zaokrožene celote (vedenja o nečem), tam
JE RAZUM(evanje)!
Ni komentarjev:
Objavite komentar