Ko dandanes bebo ugotavlja krivičen svet, in tozadevno
svojo “poštenost” izkazuje, in “uvidevnost” do tistih “revnejših” (kakopak,
mednje tudi sebe uvršča, kajti tudi sam ima, po svojem mnenju, premalo), takrat
se jezi na neke bogate, in bogatejše, ker so le-ti “nam ukradli”... in takrat
obsoja krajo, jo kot nedopustno razglaša.
Zanemarimo vprašanje o tem, kaj je kdo taistemu bebotu
ukradel, glede na to, da bebo še vedno ima tisto, kar je imel poprej, in glede
na to, da ni več solastnik premoženja, kakršno sploh ne obstaja več ( =
družbeno premoženje), saj je svoj delež taistega dobil izplačan, in poglejmo
kako je z njegovo “poštenostjo”, in “uvidevnostjo”.
Dajmo najprej s slednjo, in zapišimo takole: ko bi
taisti bebo imel toliko, kolikor imajo ti bogati, in bogatejši od bebca, potem
ga konkretno družbeno stanje sploh NE bi motilo! Potemtakem je “uvideven” do
“revežev” IZKLJUČNO zaradi tega, ker tudi sebe mednje šteje!
Kako pa je s poštenostjo? Takole: če je kraja dejanje,
v katerem nekomu drugemu vzameš njegovo ( = NE tvoje), in si to njegovo
prilastiš, potem - si (u)kradel! In če si bebo želi socializem, njegov
povratek, s tem tudi povratek dejanj, s katerimi se je socializem izkazal,
potem si želi tudi to, da bi - skupnost bogatim vzela neko njihovo premoženje,
in ga dala “revežem”, in bebotu tudi, kakopak. Pomeni, da bi bebo z lahkoto
sprejel nekaj NE svojega, nekaj, kar je bilo drugemu odvzeto (potemtakem
ukradeno, četudi v podobi razlastitve, vseeno), pomeni, da bi bebo z lahkoto
sodeloval v kraji, in bi mu bila ta kraja povsem sprejemljiva, samoumevna, celo
PRAVIČNA... v primeru, kakopak, ko bi bebo z njo profitiral!
Takšen pač je svet živali, svet, v katerem je
dovoljeno jemati, in vzeti, in je samo od priložnosti, in moči, odvisno to, kdo
bo imel, kdo pa ne. In takšna je “poštenost” in “uvidevnost” VSEH nagonskih
bitij, vseh živalic, tudi človejaških!
Ni komentarjev:
Objavite komentar