Vse,
kar živiš, in za kar ugotavljaš, da je v pozitivnem drugačno od tistega nekoč,
denimo od kamene dobe, je posledica delovanja razuma. In vsa
izkazovanja, ki so ti nerazumljiva, celo tuja, in se iz (pra)davnine vlečejo,
so posledica dejstva, da je svet v nerazumskih, nagonskih rokah!
To, da
se najprej samemu sebi čudiš, zaradi svoje drugačnosti od občih, in se
naknadno, žal ter praviloma, taistim občim prilagodiš, jim postaneš enak, to NI
posledica tega, da bi bilo s teboj nekaj narobe, pač pa je posledica tega, da
živiš v PODVOJENEM svetu, tega, da je »tvoj« svet (svet razuma) upravljan s
strani nagonov (ki v »tvoj« svet NE sodijo, zaradi česar ga morajo sebi
ustrezno spreminjati)!
VSAKO
bitje, čigar tendenca je letenje – leti!
VSAKO
bitje, čigar tendenca je plavanje – plava!
VSAKO
bitje, čigar tendenca je razumevanje, razvijanje, napredovanje – razumeva,
razvija, napreduje! Potemtakem…
Če
sočasno beležiš tako razvoj (žal le tehnološki), na eni strani, in razkroj
vsega (vsebinsko) vrednega, na drugi, potem – bi moral vedeti, da se na dva,
med seboj popolnoma nasprotujoča se načina izkazovanja, NE more izkazovati eno in isto bitje ( = vrsta)!
Zaradi
tega: bolj kot si podoben (enak) občim, bolj je s teboj nekaj (in v psihičnem
smislu) narobe! In – pomisli…
Sokrat,
Platon, da Vinči, Galileo, Koh, Paster… in še premnogi POSAMEZNIKI, so bili,
vsak v nekem svojem času, s strani občih (absolutne večine) dojemani kot
najmanj neumni, če ne celo nori, kajti taista UMSKO NEZMOŽNA večina samo sebe kot (umsko) normalno obravnava, in
je sama sebi merilo vsega, in zlasti drugačnosti! Vendar…
Taisti
Sokrat, Platon, da Vinči, Galileo, Koh, Paster… in premnogi drugi POSAMEZNIKI, so
tisti, zaradi katerih ves razvoj, vse pozitivne spremembe beležimo… in za
te spremembe, zagotovo, NI zaslužna večina (le-ta je spreminjanje, vselej in
povsod, izključno OVIRALA)! In taista večina se skozi čas NE spreminja, ostaja
natanko takšna, po svojih umskih NEzmožnostih ( = NEUMNA), kakršna je vselej
bila! In je zaradi nje svet vselej takšen, v svojih izkazovanjih, kakršen je
vselej bil – v boju za obstanek, v pravici močnejšega, v pogoltnosti,
sebičnosti in ostalih »odlikah« primitivizma ( = povsem preproste naravne zasnovanosti)!
Ni komentarjev:
Objavite komentar