sobota, 19. januar 2019

»Zaradi dela sta se odtujila…«


Trditev, s katero naslavljam predmeten sestavek, je ena izmed obče veljavnih »resnic«, potemtakem trditev, ki v praksi (realnosti) ne temeljijo na dejstvih, pač pa zgolj izkazujejo nerazumevanje le-teh.
Dejansko stanje je namreč povsem obratno, in bi se ga dalo zapisati takole: ker nista imela nobene skupne, dejanske vsebine, si nikdar niti blizu nista bila… potemtakem se tudi odtujiti drug drugemu nista zmogla!

Najprej se spomnimo sledečega: vzrok izkazovanja določene (katerekoli) posamičnosti se vedno nahaja V posamičnosti in nikakor izven nje. O tem sem že zapisoval (tudi v zapisu »Joj, kako me zebe«, v katerem sem pojasnjeval, da vedno ista temperatura = okoliščina RAZLIČNO deluje na eno in isto posamičnost, in deluje različno v odvisnosti od značilnosti/specifičnosti taiste posamičnosti), potemtakem je tudi vzroke (medsebojne) odtujitve treba iskati v tistih, ki se odtujijo (ne izven njih, v njih izkazovanjih oz. okoliščinah, znotraj katerih živijo).

Nato se zaustavimo, za hip, pri tistem »ljubezen gre skozi želodec« in tistem, da »se ljubezen vzdržuje v postelji«. Obe prepričanji namreč govorita o enem in istem, o ugodju, katerega mi nekdo nudi, in imam zaradi tega ugodja »rad« tistega, ki mi ga poraja ( = zadovoljuje moje potrebe), potemtakem imam v prvi vrsti rad samega sebe in svoje ugodje!

Mimogrede – marsikdaj je ljubezen slikovno upodobljena s prikazovanjem spolnega odnosa (in tudi sicer je spolnost malodane poistovetena z ljubeznijo), čeprav je spolnost zgolj eden izmed načinov izkazovanja ljubezni in nikakor ne tudi najpomembnejši! Govorim, kakopak, za razmere pri človeku-razumnem bitju, ki zmore čustvovati (in svoja čustvovanja izkazovati) na bistveno več načinov, in močneje, kot zgolj v podobi občevanja… in ki zmore spolnost izkazovati na temelju dejanskega čutenja, in NE na temelju spolnega nagona ter njegove tešitve.

Spolnost (spolna privlačnost) in določeni ostali interesi, izkazovani v podobah doseganja nekih materialnih »vrednot«, ali zgolj »vrednot«, ki so v naravi samoumevne, medtem ko jih absolutna večina izkazuje v podobi življenjskih ciljev ( = poročiti se = imeti partnerja = imeti določeno zaščito/varnost/pomoč, poroditi podmladek = nadaljevati vrsto, oblikovati dom oz. bivališče = imeti svoje gnezdo, brlog), so krepko premalo za to, da bi lahko na njih osnovi govorili o vsebinski istosti dveh posamičnosti, pač pa gre zgolj za – istost interesov (in vsi ti interesi izkazujejo sebičnost, kajti govorijo o SEBI-zagotoviti-partnerja, SEBI-zagotoviti-varnost, SEBI-zagotoviti-nadaljevanje, SEBI-zagotoviti-streho-nad-glavo).

Vzemimo, pri konkretnem obravnavanju, za pomoč pivo (ali neko drugo pijačo, jed… vsebino, popolnoma vseeno – izkazovanja, vsa, namreč temeljijo na določenih pravilih, potemtakem je obstranskega pomena vsebina, katero za primerjavo vzamem)!
»Rad« imam pivo, prija MI njegov okus, osveži ME, odžeja, zmore ME sprostiti, kakorkoli že, vselej ga z užitkom popijem in MI nikdar NI odveč, nikoli ne dospem do tega, da bi se mi uprlo, da bi se odtujil-od-njega.
Pomeni, da mi prija tudi takrat, ko si ga natočim utrujen od dela, ali takrat, ko izprežem od razmišljanja, ali v nekih drugih okoliščinah. Celo sprostim se ob njem, potemtakem pivo name ugodno (z ugodjem) deluje, kajti…

Pivo MI ne ugovarja. Pivo nima mnenj, s katerimi bi MOJIM mnenjem nasprotovalo. Pivo MI je vselej na voljo. Pivo ME ne sprašuje kje sem bil, kam grem in čemu. Pivo je zgolj zato tu, pri meni, da MENI prija, in je natanko toliko in takšno tu, kolikor in kakršno MENI prija. S partnerko (partnerjem) pa je – »malček« drugače. Oziroma, če drugače zapišem, potem: ko bi »MENI« partnerka vselej ugodje zbujala, ko bi bilo njeno delovanje vselej usmerjeno v tešitev »MOJIH« potreb… potem se »mi« nikoli ne bi odtujila, ne bi bilo osnove za kaj takega.
Mimogrede: v takšno odtujevanje šteje tudi spreminjanje-(zunanjega)-videza (postaranje, debeljenje…), in šteje takrat, kadar moja »ljubezen« temelji tudi na »mojem« ugodju, imenovanem imeti-lepo-mlado-spolno-privlačno partnerko.

Delo (ali katerakoli druga okoliščina) nima moči, da bi na neke DEJANSKE vsebine delovalo, jih zmanjševalo (povečevalo) ali do odtujenosti popeljalo, lahko pa (in to tudi počne) deluje na same interese (taistih vsebin), torej na izkazovanja, torej na zunanjost = formo! Še več…

Nemalokrat doslej sem že doživel tisti (začuden) »kako-pa-to-veš«, pri sogovornikih, pri katerih sem določene njih težave ugotovil, in sem vedel za to, da so (tozadevni) »deloholiki«, ko sem jim (vsakemu posebej, kakopak) povedal tisti tebi-je-služba-beg-od-domačega-okolja (potemtakem zavetje /pred domačim okoljem/, oddaljevanje /od domačih težav/… in nikakor vzrok le-teh).

Tisto (tistega), kar (kogar) imaš zares rad med odsotnostjo celo pogrešaš, in dlje kot si odsoten, bolj se tvoje pogrešanje veča, in bolj kot se pogrešanje veča, močnejše je izkazovanje čustvovanja ob ponovnem snidenju! In kadar zmoreš imeti rad vsebino (ne zunanjosti, ne tistih izkazovanj, ki so usmerjena v doseganje »mojega« ugodja), takrat imaš to vsebino rad vse dotlej, dokler ostaja sama sebi zvesta (dokler se ne spremeni, se ne pokvari), ne glede na čas trajanja tvojega imeti-rad!

Ni komentarjev:

Objavite komentar