sobota, 12. januar 2019

O "delovanju proti volji ženske"


Ej, nagonska pamet, kako lahko moški posili žensko, ko pa je VAŠ bog ŽENSKO ustvaril, da SLUŽI MOŠKEMU?!

Kadar "bog ustvari" nekaj ZATO, da je NEKOMU DRUGEMU NAMENJENO V UPORABO (in NE zaradi ustvarjenega samega po sebi!), takrat je to "ustvarjeno" brez lastne volje (po odločanju o tem, če bo ali ne bo služilo svojemu namenu... v konkretnem primeru moškemu in njegovim pričakovanjem, željam, potrebam)... takrat je, to "ustvarjeno", PREDMET (dan v uporabo), pa...

Lahko posilim stol, kadar (izključno) po lastni volji nanj sedem?! Ne, ne morem ga, stol mi je namreč dan prav za ("MOJE") sedenje! 
Potem tudi ženske ne morem posiliti, kajti bog "mi" jo je dal v last, in se, ta ženska, samo v drugačni podobi izkazuje, kot se izkazuje stol! Je pa, kljub temu, "MOJA" LASTNINA! In o "svoji" lastnini smem odločati, natanko tako, kakor "mi" odločati prija!

Ne, ne gresta skupaj, svet razumevanja (in, v okvirih razumevanja, tudi NAČELNE enakopravnosti) in svet verovanja, kajti oba (ter vsak po svoje) govorita o popolnoma različnih vsebinah! Prvi o RAZUMU, drug o - BEBAVOSTI!

Ni komentarjev:

Objavite komentar