nedelja, 27. januar 2019

Je »materinska ljubezen« res BREZPOGOJEN imeti-rad-OTROKA?!


Ne dvomim, da je Ajnštajn dobršen del svojega življenja izkazoval začudenost nad občimi, in je to počel vse do tedaj, dokler ni ugotovil – obče bebavosti! In dvomim, da bi ostal tiho, ob današnjih bebcih, ki… po eni strani »vedo« o (Ajnštajnovi) teoriji relativnosti, po drugi strani pa govorijo o brezpogojnosti, pa čeprav zgolj v podobi »materinske ljubezni«, kajti…

Ti dve vsebini ne samo, da sta si med seboj različni, pač pa se, s to svojo različnostjo, celo IZKLJUČUJETA (ne dopuščata druga drugi pravico do obstoja)! Pa teorija relativnosti govori o tem, da JE VSE RELATIVNO, da se VSE spreminja (v odvisnosti od okoliščin), da ni NIČ DOKONČNEGA (NEspreminjajočega se, od okoliščin NEodvisnega), dočim trditev o obstoju BREZPOGOJNE »materinske ljubezni« govori o absolutnih stanjih, govori o tem, da nekaj obstaja KOT DOKONČNO, NESPREMINJAJOČE SE, in da okoliščine (njih spreminjanje) na taisti nekaj NE delujejo!
Kakopak, ne samo da menim, pač pa sem prepričan, da – ima prav Ajnštajn, in ne »demokratični« BEBCI!

Zastavimo z vodo. Rad jo imam (prija mi). Ne samo, da jo potrebujem za lastno preživetje, za vzdrževanje higiene, ne samo, da mi omogoča potovanje, mi omogoča porajanje energije… rad jo imam tudi zaradi tega, ker me osveži (ko jo pijem), in mi potrebo poteši (ko sem žejen)! Vendar…

Popolnoma vseeno mi je, ali me voda osveži in odžeja tako, da iz »svoje« pipe v »svoj« kozarec natočim, in »SVOJO« vodo (po)pijem… ali pa mi nekdo drug (in pri njem) taisto naredi, in mi z neko »NJEGOVO« vodo postreže. Ne nazadnje, z užitkom jo bom pil tudi iz dlani, ali pa jo kar srebal neposredno iz potoka. Obenem pa…

Obenem pa imam vodo rad tudi takrat, kadar NEPOSREDNO ničesar od nje nimam, pač pa zgolj uživam, ko gledam kako preskakuje prek kamenčkov, kako se njeni tokovi, vrtinci igrajo z listom, vejico, ko poslušam njeno šumenje…

In vse to zapisano pomeni, da tisti MOJA voda ne igra nobene vloge pri tem, ali imam vodo rad ali ne! Pač pa jo imam rad vedno in povsod, in jo imam rad zaradi NJE SAME, zaradi vsebin, ki jo tvorijo (sestavljajo), zaradi vsebin, s katerimi se izkazuje! Zaradi tega, ker – pač, JE TAKŠNA, KAKRŠNA JE!

»Vsaka mati ima rada SVOJEGA otroka« in, bojda, je »materinska ljubezen brezpogojna«. Grozovito BEBAVO sklepanje, ki niti predmeta imeti-rad NE prepoznava. In ga bomo skušali skupaj prepoznati…

Že ničkolikokrat sem zapisal, da je v nagonskem svetu VSAK imeti-rad temelječ na imeti rad samega SEBE, in da drugače NE more biti, ker je slednje izkazovanje nagonskih bitij opredeljeno skozi nagone, obenem pa so taisti nagoni usmerjeni v preživetje (močnejših, spretnejših) posamičnosti in v zagotavljanje OBSTOJA VRSTE!

Kadar imam-rad-vodo, takrat imam rad VSAKO vodo (ki ustreza vsebinam tiste vode, katero imam rad) in jo imam (to VSAKO-vodo) rad v vseh okoliščinah in v neodvisnosti od tega, čigava je.
Kadar imam rad OTROKA, takrat imam rad NJEGOVO nepotvorjenost, spontanost, iskrenost, NJEGOVO radoživost, igrivost, NJEGOVO krhkost, nežnost, dobroto… potemtakem imam rad NEPOTVORJENOST, SPONTANOST, ISKRENOST (ter vse ostale, v konkretnem primeru naštete značilnosti)… potem imam TAISTO RAD SAMO PO SEBI, in ne glede na to, v kakšni podobi se prikazuje, in še manj v odvisnosti od tega, ali si to, kar imam rad, lastim, ali si ga lasti nekdo drug… pomeni, da imam rad VSAKO posamičnost, vsako podobo, ki se na zapisan način izkazuje, tako otroka, kot odraslo osebo (ali ptico, cvet, potok…)!!!

Potemtakem: ko bi VSAKA mama ZARES imela rada OTROKA, potem bi imela rada VSAKEGA otroka, kateri se z zapisanimi pozitivnimi značilnostmi izkazuje… in NE zgolj SVOJEGA! Potemtakem…
Potemtakem v zvezi »moj otrok« (na tej povezavi temelji obravnavan imeti rad) odločujoče deluje tisti MOJ! Rad/a imaš to, da nekaj (otrok) TEBI pripada, da je TVOJE, da si ti (zavoljo tega pripadajočega) v SEBI-zadovoljnem-stanju (v podobi matere in materinstva)! Obenem pa…

Mar ni zanimivo, to, da – kadar imaš nekaj (zares) rad, takrat predmet svojega imeti-rad želiš »OB sebi«, dočim – vrag ga vedi, čemu večina staršev komaj dočaka trenutek, da se njih otroci osamosvojijo in gredo na svoje ( = STRAN od teh silno »ljubečih« vseh)! In naj bi šli »na svoje« zato, da bosta ata in mama spet lahko živela (po svoje, kakor njima prija, in BREZ OBVEZNOSTI, porojenih s starševstvom)?! Je, morda, tem takšnim bolj pomembno živeti-po-svoje kot imeti-rad-OTROKA?!

Dajmo malček še o »brezpogojnosti«…

Kadar imaš »rad« nekaj, in ne glede na to, ali je ta nekaj DOBER ali SLAB, pošten ali NEpošten, dobronameren ali ZLOBEN… takrat izpričuješ najprej to, da NE razlikuješ med vsebinami, da TI JE POPOLNOMA VSEENO glede teh vsebin, da si (posledična ugotovitev) tudi sam tak (malo dober, malo slab, malo dobronameren, malo zloben), da, potemtakem – NISI najbolj verodostojno MERILO ETIČNOSTI! In s takšno »ljubeznijo« se, menda, izkazuje tudi »bog«… ki se izkazuje tudi z »ljubeznijo« v podobi osvobodil-sem-vas-zato-mi-morate-slediti, čeprav, absurd: ta ista (in na tak način izkazana) »ljubezen« NI brezpogojna, prav nasprotno, še kako POGOJUJE (ZATO, ker sem-vas-osvobodil, mi MORATE SLEDITI = me imeti »radi«), obenem pa…

Obenem pa sleherna trditev o BREZPOGOJNOSTI zgolj bebavost izpričuje, ker dejanskih stanj NE upošteva (pa zanemarim, ob tem, vprašanje kako-za-vraga-si-me-osvobodil-kako-za-vraga-sem-svoboden-če-pa-ti-MORAM-slediti-te-upoštevati-te-imeti-»rad«… mimogrede: vsa prizadevanja obče bebavosti o nujni-privzgojitvi-»ljubezni«-do-»domovine«-jezika-plemenskih-poglavarjev so zgolj izkazovanje taiste bebavosti, ki je prepričana, da se je moč čustvovanja naučiti, da ni nekaj samonastalega, in odvisnega od konkretnih okoliščin)! Obenem pa…

Obenem pa takšna »ljubezen« govori o tem, da ima »bog rad« tiste, kateri MU SLEDIJO (in sploh NI pomembno to, kakšni ti sledilci so), potemtakem natanko tako, kot to počne sleherna NAGONSKA pamet (in »bog« JE rezultat NErazumevanja obstoječega, rezultat NErazumskosti = nagonskosti), ima rad PRIPADNOST NJEMU, ima »rad« te svoje predmete (svojega) imeti-rad V LASTI. In mu bolj kot vsebina (dejanska vrednost sleherne posamičnosti) šteje – KOLIČINA pripadajočega! Jap, UBOGA takšna »ljubezen«!

In, če se povrnemo k »materinski ljubezni« (ne pozabi, ta »ljubezen« je pod GROMOZANSKIM vprašajem, že po vprašanju koga-imaš-zares-rad/a-SEBE-in-SVOJE-materinsko-stanje-ali-/svojega/-OTROKA), pa zapišem – če ima mati rada SVOJEGA otroka BREZPOGOJNO, če ga ima rada ne glede na to, ali je dober ali zloben, pošten ali nepošten… potem GA NE MORE IMETI RADA ZARADI KONKRETNIH ZNAČILNOSTI (VSEBIN) TAISTEGA OTROKA, PAČ PA GA IMA »RADA« ZGOLJ ZARADI TEGA, KER JE   N J E N, ker NJEJ PRIPADA (je NJENA LAST, je NJEN način izkazovanja, je NJENA izpolnitev enega temeljnih nagonov, nagona usmerjenega v ohranitev vrste)!

Pač, različne vsebine, vrste, sodelijo ta svet, zvečine primitivne (po vprašanju umske razvitosti), pa – ni vrag, čemu si tudi želva ne bi smela razlagati, da je njena »materinska ljubezen« brezpogojna? Ne nazadnje – dolge so razdalje, katere mora preplavati, da v nekem pesku izkoplje jamo, in da vanjo jajca izvali… ups, pa še zakopati mora, to jamo, in to, zagotovo, ni »mačji kašelj«, pri ugotavljanju njene »brezpogojne« (in IZKLJUČNO nagonske) »ljubezni«!

In, za zaključek:
Res je, nenehno zapisujem, da takrat, kadar imaš ZARES rad, takrat imaš rad natanko takšno, kakršno je (ne pričakuješ ali celo zahtevaš, da se predmet tvojega imeti-rad spreminja tebi na voljo!)… vendar to NE pomeni tega, da NE ločuješ med vsebinami (in imaš »rad« tako dobroto, kakor tudi ZLOBO), pač pa, preprosto, pomeni to, da – takrat, kadar se konkretne vsebine izkazujejo DRUGAČE od tistih, katere IMAŠ RAD, takrat, pač, bodisi skušaš vplivati na SPREMINJANJE teh IZKAZOVANJ (in NE samega njih izkazovalca), bodisi dospeš do ugotovitve, da – slabega, napačnega NE moreš imeti rad!

Ni komentarjev:

Objavite komentar