Najprej
poudarim dve stvari, ki sta tistim REDKIM, kateri ZARES VEDO o psihi (in
zdravljenju) samoumevni, ostalim pa nista…
Prva:
kadar govorim o ODPRAVLJANJU psihičnih težav, takrat govorim o OZDRAVITVI (o
dokončnem znebiti-se-psihične-obolelosti), potemtakem govorim o težavah
(boleznih), nastalih na podlagi delovanja okolja na posameznika, kajti –
bolezni, temelječih na porušenju biokemičnega ravnovesja organizma NI moč
odpraviti (ozdraviti), pač pa jih je moč le obvladovati, jih držati pod
nadzorom (z zdravili pomagati organizmu, konkretno možganom, do tega, da je
omenjeno ravnovesje kolikor toliko vzpostavljeno).
Druga:
za ozdravitev (odpravo) psihične bolezni POTREBUJEM ZMOŽNOST RAZUMEVANJA tako
terapevta, kakor tudi obolele osebe (pomeni, da morata biti na obeh straneh
terapevtskega postopka razumsko zasnovani bitji, in pomeni, da mora obolela
oseba izkazovati vsaj kanček zmožnosti razumskega delovanja), kajti –
kakor je bolezen nastala s pomočjo besed (besede so bila edina orodja, s
katerimi je okolje oboleli osebi sporočalo o tem, kakšna mora biti, da bo
okolju-sprejemljiva, pomeni, da so na temelju teh besed /in v njih podobah/
nastala tudi prepričanja, na temelju katerih JE OBOLELA OSEBA izpolnila
pričakovanja okolja in postala OKOLJU ENAKA, prepričanja, v okviru katerih se
obolelost izkazuje), tako tudi NI drugih orodij za spremembo prepričanj,
kot so besede.
Ko spremljam
številna oglaševanja sodobnih »terapevtov«, ki, vsi po vrsti, ponujajo »svetovno
uveljavljene« metode, in zagotavljajo čudežne-rezultate-v-instant-podobah-»zdravljenja«,
pomislim na neka srednjeveška stanja, na nek voz, okinčan s številnimi izkazi
magične moči (njegovega lastnika), »parkiran« na nekem vaškem trgu, in z voza
nek »čarodej« zbrani množici ponuja svojo čarobno-vodico, ki bo, po
nekajdnevnem pitju, »odpravila vse vaše težave«! In pomislim, kakopak, na
razočaranje taiste množice, ki po tistih nekaj dnevih pitja »čarobne vodice«
ugotovi, da je nasedla – šušmarju!
(Kakopak,
so izjeme, ne samo nekoč, tudi danes, so namreč tudi takšni, ki – zahvaljujoč lastni
neumnosti in VEROVANJU v čarobnost posameznih stvari – zberejo toliko nekega
samoprepričanja, da se jim ozdravitev dozdeva…).
Bistvene
razlike med srednjeveško množico in srednjeveškimi šušmarji, in današnjo
množico ter današnjimi šušmarji namreč ni – tako v preteklosti, kakor danes, (absolutno)
večino tvorijo NErazumska bitja!
Psihoterapija
NI tržna dejavnost, ni neka storitev, ki jo smeš ponujati povprek, četudi se
dandanes (kakor tudi v omenjenem srednjem veku) »terapevti« izkazujejo prav na
tak način! In obča neumnost takšno njih izkazovanje tudi omogoča, kajti – da je
šušmar lahko uspešen, za to potrebuje neumne, ki mu nasedajo! Ob čemer je sila
pomembno sledeče: REDKI so tisti, ki so zmožni psihično obolelost
diagnosticirati ( = ugotoviti konkretno VRSTO bolezenskega stanja), da je moč
posledično ugotovljeno bolezen (na njej ustrezen način) obravnavati, in redki so tisti, ki jo dejansko tudi
(o)zdravijo!
Sam
terapevtsko obravnavo pojasnjujem v podobi sedmih korakov (faz), med katerimi
je vsak na svoj način odločujoč v odnosu do končne ozdravitve.
Prvi korak: dopustiti možnost
tistega nekaj-je-narobe
Za
psihične bolezni NE velja tisto, kar po načinu zaznavanja velja za telesna
obolenja! Le-ta lahko, vsaj zvečine, dokaj hitro opazimo, dočim je pri psihičnih
obolenjih zadeva podobna tistemu »zahrbtnemu« (nebolečemu) raku, katerega
opaziš (v kolikor ne hodiš na priporočljive – kontrolne – preglede) šele
takrat, ko je že prepozno za ozdravitev.
Kakopak,
sleherno psihično izkazovanje se odraža v podobi nekih ravnanj (izkazovanj)
obolele osebe, pomeni, da je psihično obolelost moč zaznati, a jo je moč
zaznati le tistim (redkim), ki ZARES vedo o naravnih izkazovanjih in so zmožni
logičnega ugotavljanja!
Res je,
so tudi stanja, katera zmore ugotavljati celo NErazumsko občestvo, denimo
alkoholizem (sam alkoholizem NI psihično obolenje, pač pa je zgolj POSLEDICA
oz. način izkazovanja obolelosti, kar, z drugimi besedami, pomeni to, da sama
odprava pitja NI tudi odprava psihične bolezni/okvare, pač pa je zgolj odprava
neke POSLEDICE, sprememba načina izkazovanja obolele osebe in, posledično,
odprava tistih nekih – sprotnih – težav, s katerimi se alkoholik in njegovo
okolje srečujeta in ki izvirajo iz same alkoholiziranosti), kajti – kaj je
lažje videti, kot to, da mora nekdo zjutraj, na tešče, seči po določeni meri
alkohola, da sploh zmore začeti funkcionirati, ali to, da je nekdo vsak dan
opit (pri čemer se jutranje-seganje-po-alkoholu večini zdi celo kot nekaj
normalnega, in v njem NE prepoznavajo potrebe organizma = zasvojenosti!)?!
In celo v primeru alkoholizma (torej VSEM načeloma opaznega stanja) alkoholik
potrebuje kar nekaj časa, preden popusti tistim, ki ga prepričujejo v to, da je
z njim nekaj-narobe!
Redki,
ampak res, v PROMILIH (v odnosu do celote = občestva) so tisti, ki so zmožni
SAMI ugotoviti, da je z njimi, po psihičnem vprašanju, nekaj narobe, dočim se
absolutna večina svojih okvarjenosti sploh NE ZAVEDA (in se okvarjenosti
obolelih NE zaveda niti njihovo okolje!), kajti…
Do
psihičnih bolezni, temelječih na delovanju okolja v odnosu do posameznika,
prihaja postopoma (torej skozi daljši čas), obenem pa do njih prihaja v
okviru običajne, občestvu samoumevne »vzgoje«
( = dresure), s katero občestvo posameznika oblikuje v sebi enak primerek.
Predstavljaj
si nekega otročiča, denimo, ki sveta še začel ni spoznavati, kateremu je
neposredno okolje EDINI VIR pridobivanja informacij o svetu… (na)učil se bo
izključno tistega (in tako), kar (in kakor) zna to neposredno okolje. In se bo
naučil tudi tega, da bo vedel-za-obstoj-bogov, in da mu osvojitev takšne »resnice«
NE bo neposredno povzročila psihične okvare (ta otročiček namreč še nima
oblikovanega nekega svojega mnenja, o bogovih, denimo, pomeni, da mu mnenje
okolja ne more ogrožati njegovega mnenja, ga mnenje okolja ne more siliti v to,
da spremeni svoja stališča, posledično ravnanja, da spremeni samega sebe), mu
jo bo pa povzročila posredno, saj mu bo (najprej na področju bogov in
razlage sveta z bogovi, kasneje pa tudi na drugih področjih – za psihične
težave oziroma njih posledice = stanje psihe je namreč značilno, da se s časom
večajo, da se psihično stanje kot tako s časom slabša) onemogočila delovanje
razuma (odpravila mu bo potrebo po ugotavljanju, eno temeljnih značilnosti
razumskega delovanja), ker – kaj bi sploh razmišljal o neki (katerikoli)
stvari, če pa so mi »resnico« o njej že odkrili, so me že zdresirali v neko
PREPRIČANJE, potemtakem ŽE »vem«!
Obstaja
cel kup obsesivno-kompulzivnih motenj (določeni načini ravnanj) in prepričanj
(občestvu povsem normalnih), ki pričajo o psihični obolelosti, a so občestvu –
povsem samoumevne(a)! Pa…
Če
nekdo VSAK dan malodane generalno (o)čisti stanovanje, to počne zaradi tega,
ker je »redoljuben«, ali »ker ima preveč časa«… če morajo biti stvari pri nekom
postavljene točno na nekih posebnih mestih (bog-ne-daj-da-so-za-milimeter-premaknjene!),
je tudi »redoljuben«… če si mora nekdo po vsakem prijemu-nečesa (z milom) umiti
(včasih celo z razkužilom razkužiti) roke, pač »skrbi za higieno«… če nekdo
trdi tisto, kar trdijo tudi ostali, in sploh ni zmožen niti pogovarjati se
(razmišljati o njej) o svoji trditvi, je, pač, »načelen«… in šele zmožnost
ugotovitve POTREBE po takšnem izkazovanju (torej na temelju ugotovitve
nujnosti nekega izkazovanja, v odnosu do konkretnih, praktičnih okoliščin) je
tisto »orodje«, s pomočjo katerega lahko ta, ki ugotavlja, prepozna psihično
obolelost!
Da (in
podobno, kot pri alkoholizmu): vsi tisti »terapevti«, ki odklanjajo zgolj te
obsesivno-kompulzivne motnje, v bistvu odklanjajo le načine izkazovanja
psihične obolelosti, dočim do same obolelosti sploh ne sežejo!
Kakorkoli
že, v kolikor želiš doseči svojo psihično ozdravitev, potem moraš obvezno
(in najprej) dopustiti to možnost, da je s teboj nekaj narobe (čeprav se
samemu sebi razlagaš kot povsem normalnega)!
Drugi korak: dopustiti
potrebo-po-spreminjanju-samega-sebe
Nič mi
ne pomaga sama ugotovitev tistega z-menoj-je-nekaj-narobe, če se NE odločim ta
narobe tudi spremeniti, ga odpraviti! V takšnem primeru (če se ne podam
odpravljati ta narobe) ravnam natanko tako, kot ravnam kadar vem za neko svojo
telesno bolezen, a ničesar ne naredim, da bi jo (o)zdravil, pri čemer obstaja,
pri telesnih obolenjih, možnost tega, da bo organizem SAM odpravil nepravilno
stanje, dočim pri psihičnih obolenjih možnosti samoozdravitve NI (možnosti za to, da se bo psihična bolezen
sama od sebe odpravila, da bo prenehala obstajati)!!!
(Tudi
tisto obče prepričanje o času, ki vse pozdravi, zmore biti krivo, takrat, ko so
določene psihične okvare že ugotovljene, za to, da izbruhne nek brejvik!)
Potemtakem
MORAŠ takrat, kadar dopustiš možnost tistega nekaj-je-narobe, narediti potrebne
korake: iti k splošnemu zdravniku, mu opisati svoja izkazovanja in od njega
pridobiti napotnico za specialista… ta specialist se zmore izkazovati bodisi v
podobi nekega posameznika, dejansko
ZMOŽNEGA tako diagnosticiranja, kakor tudi zdravljenja, bodisi v
podobi neke institucije, delujoče prav v te namene (v Ljubljani sta,
denimo, za diagnosticiranje zanesljivo usposobljena t. im. EKI = Enota
za krizne intervencije, in bolnišnica
Polje)… in šele naknadno, torej po že postavljeni
diagnozi (opredelitvi vrste obolenja) je na vrsti – odhod k lečečemu
zdravniku (k nekemu specialistu, ki bodisi sam prevzame zdravljenje, bodisi
ponudi seznam dveh, treh terapevtov – za katere VE, da SO USPEŠNI v svojem
delovanju)! Prek »malih oglasov« in podobnih podob samopromoviranja dandanašnjih
šušmarjev, tozadevnih terapevtov, tovrstnih bolezenskih stanj NI priporočljivo »razreševati«!
Predvsem
pa: znotraj tega koraka MORAŠ SAMEGA SEBE PREPRIČATI V TO, DA BOŠ ŠEL DO KONCA (do
ozdravitve), da boš šel tudi prek vseh tistih (svojih) čustvenih stanj
(preprek), ki se ti bodo kot tebi neljuba izkazovala, in te pripeljala celo do
(občasnega) obupa (občutka nemoči), ali do trenutkov (tvojega) izkazovanja
agresivnosti (odpora napram poseganju terapevta)!
Tretji korak: izbira terapevta
Pri tem
koraku je zelo pomembno sledeče: tistemu, kateremu se boš prepustil v
zdravljenje, MORAŠ ZAUPATI, kajti taisti bo od tebe zahteval določeno
sodelovanje, taisti te bo (s tem, ko boš sodeloval) vodil do tebi neljubih (čustvenih)
stanj (predstavljaj si, da si hiša, in stojiš na nekih – svojih – temeljih… kar
PREPRIČANJA NEUMNOSTI tudi SO… in ti nekdo skuša te temelje zamenjati z novimi:
pri vsakem posegu v temelje, pri vsakem njihovem spodkopavanju se boš bal za lastno
varnost, nekdo s svojim ravnanjem posega v TVOJO statičnost/stabilnost, pomeni,
da, če ne ve, kaj počne, utegne tebe kot hišo tudi zrušiti… ti tvojo bolezen le
še poslabšati!).
Kadar
NE poznaš neke konkretne osebe (terapevta), da veš o njenem uspešnem
terapevtskem delovanju (in vedeti, praviloma, sploh ne moreš, kajti vsi, ki se,
tako ali drugače, dejansko in zgolj tozadevno, izkazujejo na področju
zdravljenja psihičnih obolenj, VSI izpostavljajo neke svoje uspešne metode,
neka svoja uspešna izkazovanja… pa se tako izkazujejo tudi prek
malih-oglasov-predstavljajoči-se-šušmarji!), pač pa si »obsojen« na to, da
verjameš specialistu v tem, da so na seznamu terapevtov (katere ti je v izbiro
ponudil) zares samo takšni, ki zares ozdravijo… takrat se, pač, odločiš na
osnovi nekih subjektivnih dejavnikov, pa, denimo, če meniš, da bo terapevtka
bolj razumevajoča (kot terapevt), se odločiš za terapevtko… ali pa izbiraš po
starosti terapevtov (in v okviru domneve, da
bolj-kot-je-star-več-izkušenj-znanja-ima)… ali zgolj po tem, koliko je prostor,
v katerem bo terapija potekala, oddaljen od tvojega bivališča… a v vsakem
primeru velja to, da v kolikor (zaradi
kateregakoli vzroka) ne boš sodeloval s
terapevtom ( = tudi upošteval njegove napotke), ti terapevt NE bo mogel v ničemer pomagati!
Četrti korak: iskanje izhodišča
obravnave
Zapisoval
sem že, da sam terapije NE izvajam na način, da mi obolela oseba pove s kom (s
čem) ima težave, da NE vrtam v (obstoječe) rane oziroma tega ne počnem
neposredno, pač pa grem po daljši, (sebi) težji, dlje časa trajajoči, vendar za
obolelo osebo prijaznejši poti, pa – najprej (po)iščem neko točko, iz katere
bom zdravljenje zastavil.
Iskanje
takšne točke poteka v podobi povsem običajnega pogovora o življenju kot takem,
torej o življenju nasploh (in ne o konkretnem življenju obolele osebe, NE o
njeni preteklosti/sedanjosti, torej NE o tistih vsebinah, katere pojmujemo kot
intimne). V bistvu obolela oseba med pogovorom z menoj nekaj časa sploh NE ve, da se pogovarjava (tudi) o njej, potemtakem se v tej fazi
pogovora NE more počutiti neprijetno (kakorkoli ogroženo)! A ta, obolela
oseba NE ve tudi tega, da VSE psihične obolelosti, nastale v okvirih
delovanja okolja na posameznika, TEMELJIJO
NA POJMOVANJIH ( = PREPRIČANJIH) TAISTEGA OKOLJA, torej na prepričanjih, katera
okolje vsili posamezniku (razumsko zasnovanemu!) in ga s tem spremeni v
njegovih izkazovanjih (mu, s tem, povzroči psihično obolelost)!
Včasih
zadošča dan, dva pogovora, pa je že moč, ob nekem srečnem naključju, priti do
takšnega (z realnostjo in etičnostjo neutemeljenega) prepričanja.
Včasih pa se je potrebno pogovarjati tudi tedne, morda mesec dni, da te (konkretno
mene, v podobi tistega, ki nudi pomoč) določena trditev »zbode v ušesa«.
Mimogrede:
s prepričanostjo samo po sebi ni nič narobe, takrat, kadar zmoreš neko
trditev (neko teoretično vedenje) izkazati tudi v praksi, in jo kot vsem-/ter-predvsem-etičnosti/-sprejemljivo
dokazati (da, tu je velika težava, kajti občosti so povsem neetična ravnanja
povsem samoumevna, so ji povsem normalna, kajti nagonska občost se odziva
okoliščinam primerno, in se odziva IZKLJUČNO po sistemu kakor-je-meni-najbolje),
dočim je prepričanost v podobi nekega trmastega, nepopustljivega
vztrajanja pri svoji – in v praksi ter zlasti v odnosu do vseh in do etičnega
NESPREJEMLJIVI – »resnici« že IZKAZ PSIHIČNE OBOLELOSTI (četudi je povsem
skladno z mnenji okolja)!!!
(Mnenja,
ravnanja občosti so IZKLJUČNO merilo za ugotavljanje NEPRAVILNEGA!)
Mimogrede
(a prav nič NEpomembno): znotraj tega koraka, torej na osnovi pogovora z
obolelo osebo, zmorem in POTREBUJEM ugotoviti ali je ta oseba sploh zmožna
razumskega izkazovanja, kajti – nič mi ne pomaga domnevati o tem, da je
razumsko zasnovana, če je že tako obolela, da ni zmožna
slediti/razumevati/sprejemati moje razlage, neke objektivno oblikovane
argumente… in mi prav nič ne pomaga še tako uspešna metoda zdravljenja, če je
oseba nagonsko bitje, pa lahko takšno bitje le predresiram iz enega prepričanja
v drugo /s čemer se sam NE ukvarjam!/, namesto da bi jo /z ozdravitvijo/
oblikoval v suvereno bitje, zmožno odgovornega mišljenja, odločanja in ravnanja…
Peti korak: izkazovanje
nesprejemljivosti prepričanja
Ko že
dospem do neke izhodiščne točke (teh točk je sicer lahko več, in je njih
število odvisno od teže obolenja… pri določenih osebah gre le za eno – sam temu
tako pravim – psihično zakrčenost, spet pri drugih lahko obstaja več takšnih
zakrčenosti… in vsako je potrebno samostojno obravnavati!), takrat se znajdem
pri tem, da moram znati oboleli osebi dokazati to, da so povsem dopustna (celo
potrebna) drugačna izkazovanja (nekih drugih oseb) do vsebin, do katerih se
obolela oseba izkazuje izključno po vsiljenih ji navodilih ( = prepričanjih),
da so ta drugačna izkazovanja logično
in etično celo EDINA SPREJEMLJIVA, in ji to lahko dokažem samo v
primeru, da poznam tako naravna stanja (da, dokazujem, tej oboleli osebi, tudi
s prikazovanjem izkazovanj majhnih, od okolja še NEpokvarjenih otrok, kakor
tudi s prikazovanjem podob iz sveta živali… oba svetova, svet majhnih-in-še-NEpokvarjenih
otrok, kakor svet živali, sta podobi tistega NARAVNEGA), kakor ji dokazujem
tudi s podobami iz konkretnega življenja (pa naj gre za »zgodovinska« ali
tekoča stanja, vseeno), in ji obvezno
dokazujem na način ugotavljanja etičnosti obravnavanih ravnanj (primerov).
In tu
nastopi pomembnost zmožnosti obolele osebe, da se vsaj deloma razumsko
izkazuje, kajti – v kolikor NIKJER NI ZMOŽNA celovitega vpogleda, razumevanja…
potem tudi načelnosti ( = etičnosti) NI zmožna, potem ji moja dokazovanja ne
morejo »priti do živega«!
Ko to
dokazovanje dospe (v določenem številu korakov oz. faz dokazovanja, v
odvisnosti od teže obolelosti) v stanje, v katerem naj bi bila obolela oseba
zmožna oblikovati lastno mnenje
(torej se NE več izkazovati z mnenjem okolja, v podobi vsiljenega ji prepričanja!),
takrat nastopi…
Šesti korak: oblikovanje LASTNEGA
mnenja
Opaziš,
besedo »lastnega« sem zapisal z velikimi črkami, kajti gre zares za mnenje
zdravljene osebe, in ne za to, da bi ji neko svoje mnenje vsilil, jo vanj
prepričal (ko bi tako ravnal, napram oboleli osebi, bi se izkazoval natanko
tako, kot se je izkazovalo do nje okolje, ki ji je povzročilo psihično
obolelost, in bi, v bistvu, enega in istega ROBOTA = mišljenja nezmožno bitje samo
drugače sprogramiral)?!
Občost
besedo »suverenost« povsem napačno pojmuje, kajti – za suverenost ni dovolj to,
da se za samostojnega razglasiš, niti to, da si ekonomsko (od drugih)
neodvisen, daleč od tega, da nekdo zmore biti suverena oseba, za to mora zmoči
sebi primerno ugotavljati ( = razmišljati), se svojim ugotovitvam primerno
odzivati (se odločati) in se svojim odločitvam ustrezno tudi izkazovati
(ravnati skladno s svojim mnenjem)… potemtakem
MORA biti – popolno nasprotje občosti (in slehernega povprečneža)!
Posledično mora znati vzdržati tisto stanje sam-sredi-oceanov-vseh-ostalih!
Običajno
je tako, da se obolela oseba večkrat izkaže z graditvijo omenjenega svojega
mnenja (tako, kot traja nekaj časa, preden okolju uspe vsiliti svoje
prepričanje, tako kot traja nekaj let, lahko tudi desetletij, da taisto
prepričanje za obolelo osebo velja kot EDINA »resnica«… tako traja nekaj časa,
preden obolela oseba taisto prepričanje – pridobljeno IZKLJUČNO na podlagi
NEUMNOSTI oz. nerazumevanja objektivnih stanj – zamenja s prepričanjem,
katerega ZMORE DOKAZ(ov)ATI, v praksi izkazati njegovo pravilnost, potemtakem
je to prepričanje v bistvu ZAVEDANJE TEGA, DA POZNAM OBJEKTIVNA = RESNICI
USTREZNA STANJA!), preden oblikuje neko svoje mnenje, ki je tudi meni, kot
(logiko, etičnost upoštevajočemu) terapevtu sprejemljivo. Pomeni, da je obolela
oseba NAČELOMA že dospela do razumevanja (objektivnosti), pomeni, da se
NAČELOMA že zmore sebi primerno izkazovati (če je razumsko bitje, potem se
izkazuje z razumom, z razumevanjem, in NE s prepričanji kot takimi, NE z nekimi
verovanji!)!
Čemu »načeloma«?
Preprosto – ta, ki (zares) ve o tem, kako poteka (tista prava, dejanska)
psihoterapija, ta ve tudi to, da gre za obojestransko zelo izčrpavajoče,
naporno delo (od obeh, tako od obolele osebe, kakor od terapevta, terja polno
koncentracijo, obenem pa niti slučajno ni lahko oboleli osebi to, da
rušiš-temelje-na-katerih-stoji, kakor terapevtu ni lahko doživljati čustvenih
stanj obolele osebe, do katerih ob rušenju-temeljev prihaja), pa obstaja tudi
možnost tega, da – obolela oseba preprosto popusti pritisku (katerega čuti, in
do katerega dejansko pride, ko terapevt zavrača neko – neumnosti ustrezno –
prepričanje, in izpostavlja prepričanje temelječe na razumu = logiki in
etičnosti, torej prepričanje, ki je v POLNEM NASPROTJU od običajnih prepričanj
občosti!) in, ter spet preprosto, zaključi svoje trpljenje s tem, da – sprejme mnenje
terapevta (potemtakem naredi tisto, kar sam NE želim, se iz
na-en-način-sprogramiranega-robota spremeni v na-drug-način-sprogramiranega-robota)!
Zaradi tega predstavitvi konkretnega (in dovolj »zrelega«, objektivnim stanjem
ustreznega) mnenja, s katerim se mi obolela oseba izkaže, sledi…
Sedmi korak: preverjanje
suverenosti nekega mnenja
Da,
sledi neko (moje) ravnanje, v katerem se izkažem (zgolj tozadevno sicer, a
kljub temu) v popolnoma nasprotnem delovanju, kot so bila poprejšnja (moja
ravnanja), kajti – če sem prej rušil neka bebasta prepričanja ( = dokazoval
njih NEpravilnost), sedaj preidem v
fazo, ko skušam (zgolj tozadevno) ZRUŠITI MNENJE, DO KATEREGA JE OBOLELA OSEBA
(z mojo pomočjo) DOSPELA,
potemtakem »skušam« zrušiti POVSEM PRAVILNO mnenje o določeni vsebini!
Kakopak,
tudi tu potrebujem navajanje nekih konkretnih (praktičnih) primerov (ki so
sicer skregani tako z logiko, kakor predvsem z etiko), s katerimi »skušam«
oboleli osebi dokazati, da njeno mnenje (mnenje, do katerega je samostojno dospela, četudi z mojo
pomočjo, upoštevaje IZKLJUČNO svojo zmožnost logičnega razmisleka in svoje
poznavanje etičnega!) ni edino sprejemljivo (oz. pravilno), pri čemer mi
mora obolela oseba z argumenti pojasniti (dokazati) to, da je njeno mnenje
pravilno (in da so moji argumenti »rušitve« NESPREJEMLJIVI!), pomeni, da mi
mora z navajanjem praktičnih primerov – izkazati svoje DEJANSKO razumevanje
obravnavane vsebine, pomeni, da – če si zmožen svoje trditve dokazovati, potem
ZARES VEŠ o čem trdiš, potem tvoje trditve ZARES USTREZAJO objektivnim stanjem
( = resnici)!
Potem
pa je vse že zaključeno, kajti takrat, ko meni NE uspe zrušiti mnenja obolele
osebe, ko, obenem, obolela oseba ugotovi, da je zmagala, da je ubranila LASTNO mnenje ( = da SME po svoje
misliti!), takrat ji, preprosto, čestitam, potem pa, verjel/a ali ne… ob mojem
čestitanju ( = ob spoznanju, da razmišljanje obolele osebe obravnavam kot nek
njen DOSEŽEK, kot nekaj PRAVILNEGA) obolela oseba najprej ugotovi, da ji
pritrjujem (se z njo strinjam), da ji DOPUŠČAM svojevoljno misliti, da SME na
tak način živeti, posledično pa (dejansko, tudi telesno) začuti sprostitev
(katero zmore razumeti le tisti, ki jo je že doživel!) – psihičnega krča! Z
drugimi besedami…
Če je
bil ta krč edini, ki je obolelost pogojeval, je z omenjeno sprostitvijo oseba
POPOLNOMA OZDRAVLJENA, če pa je bil ta krč le eden izmed mnogih, potem pa…
oseba sicer še ni (dokončno) ozdravljena, a se njeno psihično stanje tako
korenito spremeni, da SAME OD SEBE že odpadejo določene psihosomatske bolezni,
že odpadejo določene obsesivno-kompulzivne motnje, se že izkaže večja zmožnost
razumskega delovanja, predvsem pa – oseba pridobi krepko večjo voljo po tem, da
nadaljuje s terapijo in v smeri svoje dokončne ozdravitve (in je od takrat
naprej tudi terapija krepko lažja, poteka bolj sproščeno, se obolela oseba
zaradi terapevtovega delovanja ne čuti več ogrožene…).
Pripis,
obvezen, v stilu tega-nikar-ne-počenjajte-doma: nikakor se preizkušati v
terapevtskem delovanju, kajti pri njem zgolj zapisi (neka literatura, četudi
strokovna) prav nič ne pomagajo, nasprotno, z nerazumevanjem vsebin lahko
oboleli osebi zgolj škoduješ, ji stanje še poslabšaš!
Ni komentarjev:
Objavite komentar