sobota, 28. maj 2022

Imeti

Imaš lahko na različne načine,
zna vsakdo vzeti, jemati,
ko želja za nečim poide, ko mine,
preprosto, v smeti greš metati…
Baje je denar uporabna zadeva,
in z njim se prav vse da kupiti,
a vse, do katerega vsakdo dospeva,
ne zmore kaj vrednega biti…
Je tisto, kar nikdar zares ni v lasti,
čeprav ga hitijo lastiti,
kar zmore živeti, krepiti se, rasti,
takrat, kadar sme svoje biti…
Daj-dam, in tržišče, nakup in prodaja,
blišč vselej praznino privleče,
a prazno je prazno, in prazno ostaja,
nikdar ne dospeva do sreče…
Še lastnega bitja ne zmorem imeti,
dokler so, ki v meni živijo,
so znali do dna me, docela, zavzeti,
in, bojda, mi voljo pustijo…
A kaj mi bo volja, zavezane roke,
sem sam se hitel jim razdati,
pa zanje na koščke sem, in na obroke,
in zmorem le takšen obstati…
Imam, kar imam, in kar daje se samo,
dokler se dajati mi zmore,
vse drugo pa, bolj kot ne, sodi v kramo,
in v njem ni nobene opore…

Ni komentarjev:

Objavite komentar