ponedeljek, 23. maj 2022

Stvar spomina

Ne daje me pozaba, delujejo možgani,
res, ločim tisto nepomembno in ga dajem stran,
mi služi še razlaga, so argumenti zbrani,
ko je potrebno pojasnilo brž privre na plan…
 
Če grem, vem, kam je iti, poiščem prava pota,
zahajal sem velikokrat, zašel pa še nikdar,
spoznam, ko prav se neha, in ko nastane zmota,
in vem, da vse, kar vem, je, bolj kot ne, nevredna stvar!
 
S spominom se ubadam, vse bolj, te, zadnje čase,
v njem pomembne so reči, a mnoga me tišči,
si pravim mar dospel boš, do tja, da misliš nase,
obenem pa zavedam se, da to preprosto ni…
 
Ko muči bolečina, to ni zgolj stvar spomina,
je treba seči nekam tja, kjer bije mi srce,
najmanj boli odsotnost, zna prijati praznina,
pomeni, da leti prav vse, kar v spokoj ne gre!
 
Samo – vse kar pomečem, iz sebe kar izbrišem,
prav z vsem sem za odtenek manj, in vse manj me živi,
vse težje neke nove, najmanjše sanje rišem…
Čeprav je res, da v »spominu« manj je, kar pekli!

Ni komentarjev:

Objavite komentar