četrtek, 19. maj 2022

Pa le ni (bilo) zaman...

Je vrag, takrat, kadar ugotoviš, da si živel v zmoti. In je še večji vrag, kadar to ugotoviš na stara leta, čeprav...
Ja, obstajajo tudi neke "nagrade za življenjsko delo", in mnoge le-teh podeljujejo, marsikdaj, tik pred tem, ko nagrajenec do zadnje sape dospe... da ima vsaj nekaj trenutkov na voljo, da se lastnega živetja veseli, tako, za nazaj...

Ja, tudi sam sem mislil, da bo moje življenje ostalo povsem neopaženo. Dobro, nekaj malega sledi sem že pustil, naokrog, nekaj nevsakdanjih zadev tudi izkazal, a, kljub temu, nikoli nisem bil niti drugoligaški, kaj šele prvoligaški "fuzbaler", da bi se, denimo, pulili za dres z mojim podpisom...

Očitno sem živel v zmoti, in me imajo nekateri že dlje pod drobnogledom. Tisti nekateri, ki ocenjujejo razne dosežke, in "dosežke", s katerimi se dosežniki lahko ponašajo. Kaže, da je kar nekaj takšnih, dosežkov in "dosežkov", tudi pri meni, v nasprotnem me, zagotovo, ne bi uvrstili v najožji izbor prestižnega tekmovanja, ki poteka v daljni deželici Kretenia, in v okviru katerega izbirajo "Naj idiota" desetletja...

Ni komentarjev:

Objavite komentar