nedelja, 29. maj 2022

Te čakam, ti pa pridi

(za šalo izpeta, v resnico odeta)
 
Dekleta srednjih let, žene,
ki voljne ste, in dosegljive,
nek samec, star, vendar še gre,
želi si nove perspektive!
 
Neumen nisem, sem zabit,
tako življenje pravi,
uspešen, a znam naredit,
da zlodej vse pospravi!
 
Ne tepem, tudi ne kričim,
baje teroriziram,
prisoten, a lahko kot dim,
nekako zmanevriram!
 
Povprečje nič mi ne leži,
sem nadpovprečna skaza,
obraz pa čuvam, ker mi ni
živeti brez obraza!
 
Res, ne ponujam bog ve kaj,
me ne krasi imetje,
imam nek mini kmečki raj,
z napako – v breg vpet je!
 
In pišem, ja, tega ne dam,
in včasih tudi pojem,
pa doumeti tudi znam,
a – v glavnem bo po tvojem!
 
Bom tvoj, ali pa tudi ne,
tako, kot boš hotela,
ob meni itak nič ne gre,
da upati bi smela!
 
En sam pogoj, če mi boš všeč,
da boš z menoj ostala,
in nikdar, res, nikoli preč
od mene ubežala!

Ni komentarjev:

Objavite komentar