petek, 27. maj 2022

Zgolj jaz

Nikdar nisem bil po standardni meri,
in tega sploh nisem želel,
so redki kot jaz zagrenjeni primeri,
le sebe sem vedno imel,
pa nisem menjaval obraza, ravnanja,
je treba skoz trnovo it,
odveč mi je vsakdo, ki meni se klanja,
jaz nikdar, nikomur v rit!
 
Za svoje napake sem tu, pa udari,
dospetja pa tudi imam,
in tudi, da zmorem podleči utvari
dokazal sem, da dobro znam,
ne vem, če naivnost zaupanje maže,
a zna se mi tudi končat,
karkoli zastavljam, s polomom se kaže,
in stisne me, dobro, za vrat!
 
Kot da mi ničesar ni vedeti, znati,
zgrešen, do obisti, slučaj,
a vsemu navkljub sem sledi znal sejati,
jih vidim, ko gledam v nazaj,
ni prav nič lahko mi spoznanja sprejeti,
čemu mi, za vraga, vse to,
ko vsi bi kot jaz, svet bi znal zacveteti,
tako pa je meni slabo!
 
Ja, vem, sem že slišal, da srečen smem biti,
ker nisem, kot drugi so vsi,
v slovarju sem skušal pomen razjasniti,
te sreče, a nič ne zdrži,
pa res mi ni znano, življenje me bega,
ko skale mi meče na pot,
normalnim je lažje, pa zaradi tega,
zgrešen sem, ker sem – idiot?!


Ni komentarjev:

Objavite komentar