sobota, 28. maj 2022

Kje delajo sanje?

Povejte mi, prosim, kje delajo sanje,
kje tkejo, iz mavrice, njihovo moč,
da sme se življenje odevati vanje,
in sploh premakniti se, vsaj nek up zroč,
povejte mi, prosim, jih moč je kupiti,
za ceno še vprašam, ker nisem bogat,
bi tiste preproste mi znale prav biti,
za silo, vsaj prvo, ja, vsaj zaenkrat…
 
Povejte, jih delajo sončne, sijoče,
da znajo topliti, porajati moč,
pa da jih prehitro vzeti čas noče,
zapolnijo dan, in zdržijo v noč,
saj ni, da bi zmogle mi prav vse rešiti,
a tudi, če malo, je bolje kot nič,
že z malim bi zmogel ponovno kreniti,
že z malim bi padel z vratu mi hudič…
 
Povejte mi, prosim, so sploh dosegljive,
da ne bi iskal, in pa taval zaman,
že itak premnoge bile so mi krive,
ko so, kot metulji, sfrčale mi stran,
lahko so z napako, in tudi počasne,
da bi le zdržale vsaj jamstveni čas,
vsaj toliko, da mi v miru ugasne
do zadnjega up, in za njim tudi glas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar