torek, 21. maj 2024

Njih silna »prijateljstvo« in »ljubezen«…

»Da mi je čim lepše,« njihova opredelitev smiselnosti živetja, v kateri sta tista »jaz« in »meni« na prvem mestu.
 
»Vsako priložnost je treba izkoristiti,« njihov napotek za način živetja in, kakopak, priložnost je treba izkoristiti »sebi« oziroma »zase«.
 
»Najprej moraš imeti rad sebe, da imaš lahko rad druge,« njihovo BEBAVO pojasnjevanje tistega imeti-rad…
 
V vseh teh trditvah, ki so SKREGANE Z ETIČNIM, so najpomembnejši tisti »jaz«, »meni«, »za mene«, s katerimi se izkazuje - SEBIČNOST!!! Pa jim je nemogoče verjeti, kadar govorijo o prijateljstvu, o ljubezni, o tem, da sploh vedo, kaj sta, prijateljstvo in ljubezen, kajti – prijateljstvo, ljubezen STA DEJANSKA IZKLJUČNO TAKRAT, KADAR JE ZANJU ZNAČILNA UVIDEVNOST, NESEBIČNOST, ODPOVEDOVANJE (samemu sebi, svojim željam, potrebam) v korist drugega!
 
Zapisoval sem že o levu. Tudi on »ima rad«, tudi on »prijateljuje« (v okviru lastnih potreb, seveda)… in tudi on najprej lasten želodec napolni, preden začne svoje »prijateljstvo« in svojo »ljubezen« drugim izkazovati. In… če je plena premalo, potem, pač, za »prijateljstvo«, za »ljubezen«, živalsko, nagonsko, niti najmanjšega dokaza nima… pa čeprav »ima rad« in »prijateljuje«, kolikor mu je to potrebno, seveda, da zmore obstati, in svoj rod nadaljevati!
 
NE gre vkup, tam, kjer je boj za obstanek (posledično sebičnost, neuvidevnost) temeljno vodilo, tam ne moreš govoriti o obstajanju vsebin, izkazovanj, za katera je značilno vse prej, kot – sebičnost!

Ni komentarjev:

Objavite komentar