četrtek, 16. maj 2024

Ob trpkem nasmehu…

… mi je spomin zašel k…
 
Enkrat sem ostal brez zaposlitve. Dvakrat mi je pretilo, da se bom znašel »na cesti«. Enkrat so mi pomagali v drugo delovno okolje, da so se me v svojem znebili. Pa še kup raznih spotikanj, šikaniranj je bilo, in to vse »samo« zaradi tega, ker – sem govoril resnico. In to počel sam, med vsemi ostalimi »poštenimi« in »resnicoljubnimi«, čeprav…
 
Tudi oni so govorili resnico, ali vsaj nek njen približek, le da so to počeli za vogali, za hrbti, takrat pa, ko bi jo bilo potrebno javno izustiti, takrat pa… »moram misliti na družino«…
Hm, tudi sam sem imel družino, (majhne) otroke, ki so hoteli na suhem spati, biti oblečeni in, začuda, celo jesti…
 
In potem slišim tisti njihov kam-je-vsa-morala-izginila?! Ubogi reveži, pri vas je nikoli bilo ni, pri vas niti osnovnih pogojev nima, da bi se kadarkoli prikazala!
 
Da, ob trpkem nasmehu. In mi ni žal, da sem se (tudi) tako izkazoval, ker sem edino tako zmogel zvestobo do samega sebe ohraniti. Žal mi je samo zaradi tega, ker sem se izpostavljal za – nevredne!

Ni komentarjev:

Objavite komentar