Življenje
je predolgo, da bi ga v zadovoljstvu preživel, in prekratko, da bi njegovo
smiselnost učakal.
Peščica
jih je, ki iščejo poti izven steptanega, prek katerega se črede pomikajo.
Znotraj
vsake vrste se sleherna posamičnost izkazuje na iste načine, na kakršne se
izkazujejo tudi vsi ostali. Samo znotraj t. im. človeštva obstajata dve
popolnoma različni, celo nasprotujoči si, izkazovanji, kajti – samo znotraj t.
im. človeštva obstajata dve popolnoma različni bitji. In človek, zagotovo, ni v
večini.
»Sodobni
človek«, besedna tvorba, ki priča o dveh stvareh, o laži, in o »zmožnostih«,
mišljenjskih, »strokovnih vele-bedakov«!
Povsod
tam, kjer križaš dve vrsti, dobiš »nekaj tretjega«, potemtakem tudi pri
križanju človečnjaka in človeka ne moreš dobiti človeka!
Ni vse
zlato, kar se sveti = ne sodi po izgledu, po zunanjosti! A »izučeni papagajski
strokovnjaki« drugače niso zmožni presojati, na temelju zmožnosti zgolj čutnega
zaznavanja ( = t. im. pameti), sodijo prav po izgledu!
Neandertalec,
eden izmed obeh prednikov »sodobnega človeka«, je gensko, in po (ne)zmožnostih
mišljenja in čustvovanja, blizu šimpanzu, je z njim v sorodu, potemtakem – če bi
neposredno križali šimpanza, ali katerokoli drugo opico, s Homo Sapiensom, bi tudi
takrat po zadostnem času dobili človeka?!
Narava
posluje povsem logično, in dvomim, da ne bo izpljunila vseh teh, ki jo
obravnavajo na temeljih izključno lastne »pameti«.
Človek
je tvorno bitje, a njegova tvornost rada ostane v od-kopit-steptanem-blatu, pa
se, vsakemu človeku, in nenehno, kot temeljno pojavlja vprašanje o smiselnosti
njegovega obstajanja. Večina s tem nima težav, svojo »smiselnost« živetja vidi
v samem živetju.
Dopuščam
možnost, da tudi izven Zemlje obstajajo razumska bitja, a – če obstajajo, potem
so morala razčistiti z bebavostjo, sicer jih danes ne bi bilo več.
Kamorkoli
je človek stopil, prek planeta, povsod se je razvoj izkazoval na malodane
identične načine, le…
V
brazilskem pragozdu še vedno obstajajo, ki živijo v »kameni dobi«.
Temeljna
značilnost razuma je ugotavljanje dejstev in, posledično, spreminjanje
okoliščin.
Temeljna
značilnost pameti, znotraj t. im. človeštva, je – vsaj oviranje, če ne tudi
rušenje vseh prizadevanj razuma.
»Zgodovina
se ponavlja.« Da, in nič čudnega, ponavlja se tudi v vsakem mravljišču, v vsaki
čredi, v vsaki zmožnosti izključno prilagajanja obstoječim okoliščinam.
Ne
poznam nobenega »ljudstva«, ki bi bilo zaslužno za t. im. odkritja, in,
posledično, za razvoj, sem pa slišal za peščico posameznikov, ki so se s tem
izkazovali.
Nobena
žaba ne bo žabjega okolja spremenila. Le-to bo spremenjeno izključno takrat,
kadar bo ne-žaba do moči spreminjanja dospela.
Ni komentarjev:
Objavite komentar