sreda, 22. maj 2024

Priznam, krivdo svojo!

Kriv sem, priznam…
 
… zato, ker sem kot razumsko bitje porojen;
… zato, ker me je poneslo (tudi) v ugotavljanje »njih«;
… zato, ker resnico razkrivam… in, ker njim resnice, nasploh, niso všečne (kako bi jim bile, ko pa do njih niso zmožni dospeti?!), in zlasti jim niso všečne resnice o njih.
 
Da, kriv sem, a, kljub temu, vztrajam! In bom, dokler bom dihal.
 
So križanci, in to je dejstvo! In to ne-umni križanci, pa je žalostno smešno poslušati jih govoriti o njih, denimo, »čistokrvnosti«… ko bi zares bili čistokrvni, bi Neandertalec, v svoji izvorni podobi, še danes obstajal! Tako pa obstaja modificiran, prikrit v telesu človeka…
 
Križanec med konjem in oslom NI konj.
Križanec med levom in tigrom NI lev.
Križanec med človekom in človečnjakom NI človek!!! In nikoli to ne bo!
 
Ni ga križanca, ki bi katerikoli vrsti pripadal.
Ni ga križanca, ki bi, poleg zunanje podobe, prevzel značilnosti (vsebino, zmožnosti) višje razvite vrste, pri križanju udeležene! Tako vsaj ugotavlja biologija…
 
Kriv sem, ker upoštevam definicijo človeka, po kateri je RAZUM ločnica med človekom in živaljo! In tudi, dejansko, je, edina vsebinska razlika med omenjenima! Vendar…
 
NISEM kriv za to, da so nagonska, NErazumska bitja, pač pa sem kriv za to, ker logiko, razum uporabljam, da dospem do ugotovitev, do zaključkov.
 
Obstaja ena edina delitev vsega obstoječega, in v okviru te delitve obstaja materija (tvari, snovi), obstajajo rastline, obstajajo živali in – obstaja človek. Naj izberejo tisto, kar želijo biti, vendar – ljudje niso in nikoli ne morejo postati.
 
Eno samo njih prepričanje, eno samo njih védenje, ena sama njih »resnica« - ni skladno(a) z dejstvi, z resnico (tu NE govorim o ugotovitvah, do katerih je moč dospeti na temelju čutnih zaznav, do tega, na primer, da je voda mokra)!
Večina ni zmožna drugih oblik mišljenja, kot je tisto najenostavnejše, osnovno (dano tudi svetu uradno prepoznanih živali), mišljenje poimenovano z besedo »pamet« (le-ta ugotavlja zgolj in samo na temelju čutnih zaznav)… pa nikoli ni zmožna drugače, kot ugotavljati na podlagi ZUNANJOSTI (do vsebine NE dospevajo), na temelju POSLEDIC (do vzrokov NE dospevajo), obenem pa…
 
Žal, a niso zmožni SOČASNEGA ZAVEDANJA RAZLIČNIH DEJSTEV, ki o eni in isti stvari govorijo, pa NISO zmožni zaokrožene, celovite, celostne podobe (ugotovitve)! Še samih sebe, kot celote, se NISO zmožni zavedati!
 
Da, kriv sem, tako in drugače, ker – sem človek, živeč sredi prevladujočega živalstva! In v edino tolažbo mi je dejstvo, da so izključno pripadniki moje vrste zaslužni za vse pozitivne spremembe, do katerih je skozi čase prišlo! Medtem ko večina zgolj ogroža, uničuje, razkraja…
 
 
P.S.
Največji greh, med vsemi, katere si očitam, je v tem, da… sem kot človek, človeško ravnal do (pre)mnogih tistih, ki so mi, skozi čas, izpovedali o tem, da NISO vredni takšnega odnosa! Greh, skozi katerega sem lastno življenje v nič metal, pardon, ne v nič, pač pa v svoje trpljenje.
 
P.P.S.
Da mi »vse vedoči« ne bi očitali neobstajanja križanca med levom in tigrom, ustrezno sliko »prilepim«.
 
P.P.P.S.
»In vendar se vrti,« je bilo, stoletja nazaj, moč slišati.
Da, vrti se, in v »demokratičnih« časih, ko (so)odloča večina, se vrti v napačno smer, nazaj (skozi čas)!



Ni komentarjev:

Objavite komentar