sreda, 8. maj 2024

Paket…

Zjutraj sem prejel paket…
 
Zlagal bi se, ko bi zapisal, da me je presenetil, a lagal bi se tudi, ko bi trdil, da me ni…
Priznam, prejeto me je razveselilo, obenem priznam, da sem začutil tisti neprijeten stisk v prsnem košu. Kakor ga začutim vsakokrat, ko nekaj prejmem v dar. Zlasti, kadar je dar naravnan v pomoč.
Ne, tako hudo pa spet nisem na tem svetu, da bi mi bila vsebina paketa odrešujoče v pomoč, roki se mi, zaenkrat vsaj, še ne treseta, a mi bo, kljub temu, pomagala, da bo nekaj trenutkov, tudi ob nekih mislih, prijetneje minilo.
Nisem, in nikoli nisem bil, nek poseben vinopivec, še zdaleč ne, a bom spoštljivo, in z užitkom, sleherno kapljico iz paketa upošteval.
Praviloma imam raje, da mi nihče z ničemer ne pomaga, da me z ničemer ne skuša razveseljevati, a (tudi) ob tem paketu hvaležnost v sebi grejem. In upam, da jo bom tudi s čem drugim, kot zgolj s tistim »hvala«, uspel izkazovati.


Ni komentarjev:

Objavite komentar