petek, 10. maj 2024

Pravijo, da se hitro navadiš…

Že prejšnja noč mi je povzročala težave z (za)spati, vedoč, da bom Malo odpeljal, noč na danes pa mi, kakor je običajno, niti minute spanja ni namenila…
 
Bojda se navadiš, relativno hitro, so mi pripovedovali. Ne vem, če se jim je bilo potrebno navajati, na nekaj podobnega, tem, ki so mi tako zatrjevali, vem pa, da, očitno, različno pojmujemo ta »hitro«…
 
Še v običajnih razmerah, denimo takrat, ko sem hodil v službo, in so bili starejši še majhni, in tudi doma, sem po nekajkrat, a najmanj trikrat, klical, in preverjal kako so, kaj počnejo, če je vse v redu. Ko je bila Mala v kriznem centru – le en klic dnevno je bil dovoljen, in grozljiv je bil čas, minevajoč v čakanju na ta klic. Ma, grozljiv je bil ves čas njene odsotnosti, a vsaj klic, tu in tam, da vsaj posredno dospeš v stik z otrokom… Ne vem, nikoli ne bom razumel tistih, ki tovrstne potrebe ne čutijo! Ma, ja, saj vem, dovolj jih poznam, in si zmorem razložiti, takšna izkazovanja, a razumeti, v smislu sprejeti-v-podobah-normalnega, ne, tega pa nikoli ne bom zmogel…
 
Pa to ni edina stvar. Denimo tudi njihove »ljubezni« do otrok, če se zgolj na starševsko-otroške odnose omejim, »ljubezni«, v okviru katere komaj čakajo, da gredo otroci na svoje, da se osamosvojijo, pa da lahko »ljubeča« starša ponovno po svoje zaživita, ne razumem. Bentiš, če otroci ne sodijo v ta njihov »po svoje«, čemu jih potem sploh producirajo?! Obenem pa – kadar imaš nekaj ali nekoga rad, takrat želiš s tistim tudi biti, čim več časa preživeti, ne pa ti-pojdi-na-svoje-da-bom-jaz-po-svoje-smel. In znova pripišem – ja, vem, a da bi to kot normalno sprejel…
 
A je takšen svet, in na njem dva popolnoma različna, ločena svetova. In v njih poštenost, in »poštenost«, načelnost, in »načelnost«, dobrota, in »dobrota«, ljubezen, in »ljubezen«… jebat ga, povsod v Naravi je moč opazovati različnosti, ki od človekovega sveta razlikujejo!
 
Ja, noč brez sna. In čakanje na tisti »hitro«, čeprav – po eni strani ga nikoli ne bi rad izkusil, ga doživel, ničesar dobrega o meni ne bi mogel izpričati. Vsaj v obstoječih razmerah ne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar